kan maar 1 teken invoeren per cel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodi09
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 27-09-2022
Mijn vraag
Sinds vandaag kan ik per cel maar 1 teken invoeren in Excel. Heeft iemand een idee of ik toevallig per ongeluk een instelling aangepast heb?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:55

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd? Tweakers is geen helpdesk en daarom verwachten we ook een stukje eigen inzet, zoals beschreven in Het algemeen beleid #quickstart

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodi09
Heb zelf al aardig af gegoogled. Onder ander gekeken of bewerken rechstreeks in cellen aan stond. Excel aan uit. Computer aan uit. Diverse opties doorlopen en gekeken of hier iets niet correct stond. Tot op heden kan ik niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bestaande documenten? Nieuwe documenten? Je "normal.xls*" files al weggehaald? Excel safe mode geprobeerd? Over welke versie hebben we het uberhaupt? Zijn er sinds vorige keer updates geinstalleerd?

/Mijn Google zei in de eerste 5 hits al 3x "reinstall/repair" Office waaronder 1 artikel van Microsoft?

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 27-09-2022 18:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat gebeurt er als je meerdere tekens invult? Gebeurt er dan niets of spring je naar de volgende cel? En als je op een cel staat, kan je dan in de formulebar wel meer tekens intypen?

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodi09
als ik meerdere tekens invul verander het teken in het laatst ingevoerde teken. in de formulebalk gebeurd hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:47
Je kan Excel eens proberen te repareren.

Roomba E5 te koop

Pagina: 1