Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Heel kort doort de bocht: nee, dat kan niet altijd. We proberen dit zo vaak mogelijk te doen, maar een kop heeft beperkte ruimtes, specifiek 80. Daarvan zouden er dan 11 opgaan aan 'Nederlandse', en hoewel we dat altijd proberen als het kan, lukt het simpelweg niet altijd. Daarom is 'Nederlanders' ook meteen het eerste woord in het artikel, zodat je ook direct weet waar het over gaat.Kan men altijd het land vermelden in de titel?
Zou het een idee zijn om bij dit soort dubbelzinnige nieuwsartikelen een klein NL of BE vlaggetje te weergeven zodat het in 1 oogopslag duidelijk is?
Het overkomt mij wat minder vaak dan het een lezer van onze zuiderburen zal overkomen gezien het overgrote deel slaat op Nederlands nieuws, maar kan mij alsnog voorstellen dat het voor beide lezers een verbetering zou zijn.
Het overkomt mij wat minder vaak dan het een lezer van onze zuiderburen zal overkomen gezien het overgrote deel slaat op Nederlands nieuws, maar kan mij alsnog voorstellen dat het voor beide lezers een verbetering zou zijn.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
@Snake wat Tijs zegt klopt, maar buiten dat: heeft België ook een Belastingdienst (dus met hoofdletter). Er is ongetwijfeld een instantie die belastingen afhandelt (FOD Financiën?), maar die heet bij mijn weten geen Belastingdienst. Daarmee kun je uit de kop dus al opmaken over welk land het gaat
België heeft verschillende belastingdiensten 
De Federale en ook 3 (of 4) regionale belastingdiensten (Vlaanderen, Wallonië, Brussel en misschien ook voor de Duitstalige regio)
De Federale en ook 3 (of 4) regionale belastingdiensten (Vlaanderen, Wallonië, Brussel en misschien ook voor de Duitstalige regio)
Het verschil tussen Belastingdienst en belastingdienst is imo niet groot genoeg om selectief artikels te selecteren uit de lijst.arnoudwokke schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:11:
@Snake wat Tijs zegt klopt, maar buiten dat: heeft België ook een Belastingdienst (dus met hoofdletter). Er is ongetwijfeld een instantie die belastingen afhandelt (FOD Financiën?), maar die heet bij mijn weten geen Belastingdienst. Daarmee kun je uit de kop dus al opmaken over welk land het gaat
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
De gigantische hoeveelheid? Dat valt wel mee vind ik. Even kijken en weer verder gaan als het artikel je niet aanspreekt. Kwestie van seconden.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Pagina: 1