Hoi ik heb een nieuwe computer besteld. Maar viel me op dat af en toe als ik een spel speel hij eruit klapt naar bureaublad.
Omdat het gisteren en vandaag weer gebeurde eens een geheugentester van hardware info gedload en hij draait nu 30 min en al twee fouten gevonden
Moet ik me nu zorgen maken is elke fout er een teveel of komt het wel eens vaker voor.
Maw is dit reden voor terugsturen en nieuw geheugen vragen
Het betreft gskill ripjaws v4 3600 c16-32GVKC op een aorus z690 ddr4 elite mobo en xmp profiel ingesteld
Computer is besteld en in elkaar gezet inde zaak en ook extra voor betaald dus zelfs niks verpest
Is helaas zoveelste incident wat ik al heb gehad
Eerst geheugen defect en vervangen daarna bleek cpu defect is ook vervangen toen een SSD die niet werkte en terug moest voor herstel.
Dacht eindelijk dat alles zou werken en nu dit weer. Moet maar eens een recensie schrijven
Denk je bij goede zaak te bestellen …
Omdat het gisteren en vandaag weer gebeurde eens een geheugentester van hardware info gedload en hij draait nu 30 min en al twee fouten gevonden
Moet ik me nu zorgen maken is elke fout er een teveel of komt het wel eens vaker voor.
Maw is dit reden voor terugsturen en nieuw geheugen vragen
Het betreft gskill ripjaws v4 3600 c16-32GVKC op een aorus z690 ddr4 elite mobo en xmp profiel ingesteld
Computer is besteld en in elkaar gezet inde zaak en ook extra voor betaald dus zelfs niks verpest
Is helaas zoveelste incident wat ik al heb gehad
Eerst geheugen defect en vervangen daarna bleek cpu defect is ook vervangen toen een SSD die niet werkte en terug moest voor herstel.
Dacht eindelijk dat alles zou werken en nu dit weer. Moet maar eens een recensie schrijven
Denk je bij goede zaak te bestellen …
[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 27-09-2022 15:34 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U1fP9FADRhndyMjnopwkpvgD.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bSOKWi4FDDFvYh1nXgW2u1Yz.jpg?f=user_large)