Toon posts:

Betaalde internetprovider, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als groundzero, alleen zoek ik een provider waar je voor moet betalen. En aangezien mijn moeder zo'n beetje de zelfde specificaties heeft als zijn vriendin ;) moet het betrouwbaar zijn en niet te ingewikkeld.
Het gaat om een provider via telefoon, met of zonder tikken.
Ik zat eerst bij wanadoo te kijken, maar ik zag zoveel topics over wanadoo hier waarin het niet echt gunstig overkwam, dus gaarne andere suggesties.

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Ik zweer bij xs4all.

Gebruik het zelf, nooit een probleem gehad.
Zeker niet bij analoog inbellen.

I believe what I want to Believe

Verwijderd

XS4ALL of Demon.
Heb zelf XS4ALL (ADSL dan wel, maar maak ook geregeld gebruik van de ISDN/PSTN backup mogelijkheid), zeer tevreden.
Over Demon heb ik ook niets dan goeds gehoord.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:51 schreef Gizmooh het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als groundzero, alleen zoek ik een provider waar je voor moet betalen. En aangezien mijn moeder zo'n beetje de zelfde specificaties heeft als zijn vriendin ;) moet het betrouwbaar zijn en niet te ingewikkeld.
Het gaat om een provider via telefoon, met of zonder tikken.
Ik zat eerst bij wanadoo te kijken, maar ik zag zoveel topics over wanadoo hier waarin het niet echt gunstig overkwam, dus gaarne andere suggesties.
inderdaad XS4ALL of demon, zijn wel relatief duur. Kwaliteit is echter ZEER goed.

wanadoo niet doen inderdaad! niet alleen veel beloven weinig geven, maar ook (vroeger in ieder geval) vaak in gesprek enz

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:01 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

inderdaad XS4ALL of demon, zijn wel relatief duur. Kwaliteit is echter ZEER goed.
Dat het iets duurder is maakt niet uit, betrouwbaarheid is in dit geval belangrijker.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:04 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

Dat het iets duurder is maakt niet uit, betrouwbaarheid is in dit geval belangrijker.
ok, dan is het makkelijk. Xs4all of demon :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:11 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ok, dan is het makkelijk. Xs4all of demon :)
Het is XS4All geworden, iedereen bedankt voor de info.
Pagina: 1