Door mijn gebrek aan kennis hierover en te veel mogelijkheden ben ik hier beland om advies. Nu zijn er zoveel monitors dat ik bos door de bomen niet meer zie.
Hierdoor zou ik jullie kennis wel even kunnen gebruiken.
Ik zoek een?
Een 34" Ultrawide monitor
Wat is je budget?
Mijn budget is max 500 euro, maar natuurlijk is goedkoper altijd mooi meegenomen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier heb ik geen voorkeuren als het maar voldoet aan mijn wensen.
Mijn wensen :
• 144hz
• responstijd van 1ms
• Picture by Picture
Op dit moment ben ik telkens aan het kijken naar de Dell S3422DWG maar ik weet niet over nog alternatieven zijn voor mijn wensen als deze monitor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Die zou het meest gebruikt worden voor werk als programmeur (software en web development). Maar ook voor games zoals Football manager, Call of Duty.
Mijn grafischekaart is op dit moment een RTX2060 maar zal in de toekomst veranderen
Hierdoor zou ik jullie kennis wel even kunnen gebruiken.
Ik zoek een?
Een 34" Ultrawide monitor
Wat is je budget?
Mijn budget is max 500 euro, maar natuurlijk is goedkoper altijd mooi meegenomen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier heb ik geen voorkeuren als het maar voldoet aan mijn wensen.
Mijn wensen :
• 144hz
• responstijd van 1ms
• Picture by Picture
Op dit moment ben ik telkens aan het kijken naar de Dell S3422DWG maar ik weet niet over nog alternatieven zijn voor mijn wensen als deze monitor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Die zou het meest gebruikt worden voor werk als programmeur (software en web development). Maar ook voor games zoals Football manager, Call of Duty.
Mijn grafischekaart is op dit moment een RTX2060 maar zal in de toekomst veranderen