Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Vraag
Alle reacties
Bedankt voor je bericht! Dit is zeker bewust. We zijn de tweets aan het optimaliseren, je zal per tweet nu nog veel verschillen zien in opmaak/context. Zoals je zelf al aangeeft, heeft dit een toegevoegde waarde voor mensen die Twitter zelf gebruiken.
Wel is het goed om te weten dat dit voor een aantal third-party apps niet het geval is, we gaan er rekening mee houden!
Wel is het goed om te weten dat dit voor een aantal third-party apps niet het geval is, we gaan er rekening mee houden!
Het viel mij ook op en dacht eerst aan een storing. Echter vind ik het geen vooruitgang. Voorheen zag ik direct de kop en nu zie ik een lang verhaal. Minder prettig in mijn optiek.TheOmen schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:28:
Mijn vraag
Geen idee of dit bewust gedaan wordt, daarom maar even de vraag hier neergelegd.
Sinds kort bevatten de tweets van Tweakers niet de headline, maar een quote uit het betreffende artikel.
Dat maakt het lastig te bepalen wat nu het nieuws is.
(Tweetcaster op Android)
[Afbeelding]
PS. op twitter.com heeft deze nieuwe aanpak wel toegevoegde waarde, daar zie je nl een preview van de link.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
:strip_exif()/f/image/tyoPnEkCfylBCh2qYMlETm8l.jpg?f=fotoalbum_large)