Ik zoek een?
Grafische kaart om de oude PC nog eventjes langer te kunnen laten meegaan. Hij doet het voor de rest eigenlijk nog prima (tegen alle verwachtingen in). Dus in afwachting van de aankoop van een volledig nieuwe PC, zou het fijn zijn deze nog even lichtjes te upgraden. Mijn zoontje speelt er bijvoorbeeld Minecraft, Fortnite en Stardew Valley op. Ik durf er al eens Civilization VI en de oudere Assassin's Creeds op spelen. Dat gaat allemaal min of meer (al krijgt Fortnite het nu toch wel heel erg moeilijk :-) ), maar het zou iets mooier en vlotter kunnen :-)
Wat is je budget?
Wil er niet teveel aan uitgeven, omdat je nooit weet of dat ding morgen de geest geeft of niet natuurlijk. 100€ tot 250€ (als dat enigzins logisch is).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu toe bijna altijd met ASUS gewerkt, maar ben al lang niet meer mee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Informatie die ik vind:
• Intel Core i7 870 @ 2.93GHz
• ASUS P7P55D-E (Rev 1.xx)
• 8GB DDDR3
• nVidia GeForce GTX 460 SE
Is er nog iets van belang?
Alvast bedankt voor jullie input!!
Grafische kaart om de oude PC nog eventjes langer te kunnen laten meegaan. Hij doet het voor de rest eigenlijk nog prima (tegen alle verwachtingen in). Dus in afwachting van de aankoop van een volledig nieuwe PC, zou het fijn zijn deze nog even lichtjes te upgraden. Mijn zoontje speelt er bijvoorbeeld Minecraft, Fortnite en Stardew Valley op. Ik durf er al eens Civilization VI en de oudere Assassin's Creeds op spelen. Dat gaat allemaal min of meer (al krijgt Fortnite het nu toch wel heel erg moeilijk :-) ), maar het zou iets mooier en vlotter kunnen :-)
Wat is je budget?
Wil er niet teveel aan uitgeven, omdat je nooit weet of dat ding morgen de geest geeft of niet natuurlijk. 100€ tot 250€ (als dat enigzins logisch is).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu toe bijna altijd met ASUS gewerkt, maar ben al lang niet meer mee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Informatie die ik vind:
• Intel Core i7 870 @ 2.93GHz
• ASUS P7P55D-E (Rev 1.xx)
• 8GB DDDR3
• nVidia GeForce GTX 460 SE
Is er nog iets van belang?
Alvast bedankt voor jullie input!!