Mijn vraag
Ik wil een zwaardere (3 fase) aansluiting aanvragen en van het gas af.
Maar mij is niet helemaal duidelijk of ik 3x25 of 3x35 amp. nodig heb.
Als ik rondlees zie ik dat meestal 3x25 echt wel genoeg is maar ik kan 1 ding niet vinden.
Ik wil pakweg 4 tot 6 zonnepanelen naar gelang hoeveel ik kan plaatsen, een aansluiting om mijn ev op te laden, en een inductiekookplaat met perilex aansluiting.
Verder uiteraard de "gewone" huishoudelijke apparaten, koelkast, wasmachine etc.
Nu wordt gesteld dat 3x25 in dit geval genoeg is maar dat gaat altijd uit van een warmtepomp.
Maar ik wil een elektrische cv (combi)ketel ipv die warmtepomp.
Kan ik dan nog steeds uit de voeten met 3x25?
Ik kan daar maar niets over vinden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op de webpag. van mijn netbeheerder (Liander) uitvoerig de topics hier doorgelezen.
Kortom veel internet en googelen. Misschien niet voldoende maar iig wel tijdrovend
Ik wil een zwaardere (3 fase) aansluiting aanvragen en van het gas af.
Maar mij is niet helemaal duidelijk of ik 3x25 of 3x35 amp. nodig heb.
Als ik rondlees zie ik dat meestal 3x25 echt wel genoeg is maar ik kan 1 ding niet vinden.
Ik wil pakweg 4 tot 6 zonnepanelen naar gelang hoeveel ik kan plaatsen, een aansluiting om mijn ev op te laden, en een inductiekookplaat met perilex aansluiting.
Verder uiteraard de "gewone" huishoudelijke apparaten, koelkast, wasmachine etc.
Nu wordt gesteld dat 3x25 in dit geval genoeg is maar dat gaat altijd uit van een warmtepomp.
Maar ik wil een elektrische cv (combi)ketel ipv die warmtepomp.
Kan ik dan nog steeds uit de voeten met 3x25?
Ik kan daar maar niets over vinden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op de webpag. van mijn netbeheerder (Liander) uitvoerig de topics hier doorgelezen.
Kortom veel internet en googelen. Misschien niet voldoende maar iig wel tijdrovend