See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Als ze er al 2 jaar mee bezig zijn, dan moet het haast wel een mmorpg zijn, en het is ook een beetje de hype om nu mmorpgs uit te brengen. Het zou zich in de diablo wereld kunnen afspelen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, misschien wel starcraft, maar met de zerg valt toch moeilijk te roleplayen
Een FPS is het makkelijkst in een scifi omgeving te doen, met guns etc. Nadeel daarvan is wel de relatief hoge latencies in een mmorpg, dat maakt het natuurlijk wat minder leuk allemaal...
Ach we zien het wel zaterdag
Verwijderd
Verwijderd
Heb jij dat ook geleerd ??Op dinsdag 28 augustus 2001 11:45 schreef IceStorm het volgende:
Uhm ik heb altijd geleerd dat je eerst wat AF maakt voordat je iets nieuws aankondigt.
Verwijderd
Een mmorpg is er nu al met Anarchy online.
We zien wel, heb je met sinterklaas weer wat om naar uit te kijken.......
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
ik haat betaalde games
als ultima online bijvoorbeeld gratis was dan speel ik dat wel of everquest
Zaterdag weten we wat het wordt
Verwijderd
noem eens 1 blizzard spel dat niet in de top 10 heeft gestaan???
dikzak
Ookal zou het gekocht zijn, dan nog kunnen ze beter de goede naam behouden, het geld stroomt dan toch wel binnen.Op dinsdag 28 augustus 2001 14:21 schreef Chello200 het volgende:
Blizzard was toch overgekocht omdat ze bijna failiet gingen ? Waarom brengen ze dan nog een spel uit op de naam van Blizzard ?
Net zoals dat westwood nu van ea is
Verwijderd
Als de servers net zo goed zijn als voor Diablo2 zie ik het somber in
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
]Op dinsdag 28 augustus 2001 14:21 schreef Chello200 het volgende:
Blizzard was toch overgekocht omdat ze bijna failiet gingen ? Waarom brengen ze dan nog een spel uit op de naam van Blizzard ?
Omdat blizzard een heele goede naam heeft. (dan heb ik het over de spellen en niet over de servers
Blizzard valt nu onder de... k*t .. hoe heet die lui ook al weer.. het zijn dezelfde gasten die ook CNN hebben opgekocht..

any way.. geld genoeg dus voor mooie nieuwe games
Verwijderd
euhOp dinsdag 28 augustus 2001 14:21 schreef Chello200 het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook, dat zou gewoon echt .. nou ja.. ik weet er geen goed genoeg woord voor, maar k zou er echt ZEER blij mee zijnOp dinsdag 28 augustus 2001 21:53 schreef Ereinion het volgende:
Blizzard is zo ongeveer het laatste bedrijf dat van elk spel dat ze maken op de pc meer dan een miljoen verkopen. Ik kan me trouwens wel herrineren dat blizzard een hele tijd geleden had aangekondigt dat Warcraft 3 hun laatste spel zou zijn dat ze alleen op de pc zouden uitbrengen. En omdat een rts niet goed werkt op een console zou het best wel eens een heel nieuw spel kunnen worden. Toch blijf ik hopen op een starcraft 2, een vervolg op het Beste Spel Aller Tijden,
maar just wait and see I guess..
Verwijderd
Starcraft OWNZ de RTS sceneOp dinsdag 28 augustus 2001 21:56 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Ik ook, dat zou gewoon echt .. nou ja.. ik weet er geen goed genoeg woord voor, maar k zou er echt ZEER blij mee zijn
maar just wait and see I guess..
Ach... de tijd zal het leren.
hoe heette die!?
This too shall pass
Verwijderd
Blackthorne toch?Op woensdag 29 augustus 2001 00:23 schreef sharkyOnline het volgende:
hoe heette die platformer van blizzard van een jaar of 7 oud? heel duister en bruut. hingen allemaal gastjes aan de muur (gevangenen) en die kon je bijv kapot schieten. heel koel spel...
hoe heette die!?
Maar wat het wel is? Zaterdag weten we het antwoord
Maar dan wel zo iets als OFP.
dus dat je wel het gevoel krijgt dat je met veel meer mensen bezig bent ( het mag ook wel een beetje zo als Battle zone zijn hoor .)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
/me wacht wel rustig af en gaat dan kijken wat het is (bij release).

Dat hypen vern**kt gewoon elk spel. Je zoekt je een 1/2 jaar rot naar info, komt het spel uit speel je het in 1 dag uit en alles valt tegen.
Deja vu anyone?

Dat heb ik bij een Blizzard spel nog nooit meegemaakt!Op woensdag 29 augustus 2001 11:39 schreef CommDante het volgende:
Over Hypen gsproken.....ze beginnen nu al _voordat_ een spel is aangekondigt...
/me wacht wel rustig af en gaat dan kijken wat het is (bij release).
Dat hypen vern**kt gewoon elk spel. Je zoekt je een 1/2 jaar rot naar info, komt het spel uit speel je het in 1 dag uit en alles valt tegen.
Deja vu anyone?
Dus ga ik daar nu ook even niet van uit.
Kun jij een onterecht gehypte blizzard game noemen dan?
Verwijderd
he he, ik bedoelde het een beetje in het algmeen, "but I see your point"!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat het zal gaan worden... Ik ga het alleen niet "hypen" want dat zou zeker zonde zijn. Het leukste van een spel is het uitvinden v/d mogelijkheden, vinnik dan.
Check ook dit forum op Blizzard.com:
http://www.battle.net/forums/warroom/
Hebben ze ook vette discussies over wat het evt wordt
En ook; op zown fantastisch spel GEEN vervolg maken? Dat zou zijn als stoppen bij Quake, en de II en III nooit uitgeven. Dat is toch ook gewoon stom IMHO, want Q3A is (naast UT en TO) me lievelingsspel...
Verwijderd
Verwijderd
het is een nieuwe diablo 1 patch ....
2 jaar werk
eindelijk een final patch
haha het was een game zeiden ze...Op donderdag 30 augustus 2001 21:01 schreef kyle2k het volgende:
JA!!! ze hebben het bekend gemaakt
het is een nieuwe diablo 1 patch ....
2 jaar werk
eindelijk een final patch
This too shall pass
Op donderdag 30 augustus 2001 21:15 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
haha het was een game zeiden ze...
uhm, volgens dit bericht wordt het geen Starcraft 2 of diablo IIIOp woensdag 29 augustus 2001 16:35 schreef Cthulhu het volgende:
Nog een leuke link: http://www.infoceptor.net/article/projectx.shtml
It's not Diablo III:
Blizzard started work on Project X back in 1999, before Diablo II, much less LOD was released. There's no way they're going to start a sequel to a title they haven't finished. In addition, Project X is being worked on by a bunch of programmers in Blizzard South, who haven't ever made any Diablo titles. If a Diablo II sequel was to be made, it'll be by Blizzard North.
It's not Starcraft II:
Screams of disappoint sound in the background but unfortunately it's true. Blizzard officials have stressed this over and over again more than anything else, the game isn't going to be Starcraft 2! If they changed their minds, they'd have the whole gaming community breathing over their throats, and no one will every trust them again. Besides, it is a little too early for Starcraft 2, as Blizzard would want Warcraft 3 to be their only RTS game out on the market for a couple of years to maximize their profits.
Verwijderd
Verwijderd
geduld is een schone zaak
Time Warner misschien???Op dinsdag 28 augustus 2001 14:47 schreef red-dragon het volgende:
Blizzard valt nu onder de... k*t .. hoe heet die lui ook al weer.. het zijn dezelfde gasten die ook CNN hebben opgekocht..![]()
any way.. geld genoeg dus voor mooie nieuwe games
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ze hebben de frontfoto weer verandert
Ben benieuwd hoe hij er morgen uitziet,en wat voor game het word.
http://www.infoceptor.net/cgi-bin/ubb/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Project+X+Discussion&number=11&DaysPrune=45&LastLogin=
deze site is officieel van blizzard:
http://www.worldofwarcraft.com/
Dan zie je zelfde plaatje als teaser pic.
Baaaaah
ik wil starcraft2
Thy will see the light...
http://www.starcenter.f2s.com
En wat is MMPOG? Ik denk dat je MMORPG bedoelt.
hmmm zal wel toeval zijn.
maar fokking!!!! ik ben echt benieuwd naar morgen!!!
Verwijderd
theorie over de plaatjes:
...because apparantly its the popular thought. Anywho, feel free to
tell me what you guys all think (right or wrong I don't care):
I was just looking at the pictures, and something hit me:
Picture #1: Relates to STARCRAFT
Picture #2: Relates to WARCRAFT
I GUARANTEE tomorrow Picture #3 will relate to DIABLO and have
something to do with beating impossible odds or long efforts or some
Diablo related thing.
Then comes the ANNOUNCEMENT.
I totally just figured out! The pictures are REVIEWING the 3 amazing
sagas Blizzard already has, and when it comes time for the
announcement a fourth sage will be born that is completely new.
These pictures and quotes have nothing to do with the UAP - they are
telling us about the 3 current sagas. They give no info or hints
about the UAP and we will not get any. They are to tease us and make
us ponder in anticipation. And the sun zooming thing IS in fact a BIG
HINT toward the game, but not directly:
Clicking the sun resembles venturing to the impossible. Like in real
life: we humans will NEVER EVER land on, visit, or explore the sun.
Therefore it's impossible (obviously cuz it is too hot) to journey to
the sun. Yet Blizzard is portraying the idea that we can get closer
to the sun (by clicking on it) to tell us that this game does the
impossible.
To wind up my rant: This game is going to be like no other saga
blizzard currently has, and I will not be shocked if it turns out to
be god damned amazing.
-Irony.X
Verwijderd
idd wel interesante theorie.. zou best kunnen kloppen, ik w8 het wel afOp vrijdag 31 augustus 2001 22:04 schreef Single Guy het volgende:
Iemand op de B.net forums heeft een zeer interessant
theorie over de plaatjes:
[..]
preciese tijd?
met papier mache kun je alles maken!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

World of Warcraft
http://www.gamers.nl/nieuws/9441
Foutje van Blizzard.....ze hebben hun eigen nieuwsbrief te vroeg verstuurd.
http://www.infoceptor.net/ubb/Forum11/HTML/000057.html
TheDuke was eerder...
man o man.
zal wel leuk zijn allemaal maar ik vind dat betalen zo kut.
Verwijderd
Verwijderd
Over een tijd komt WC3 uit, en dat zal ongetwijfeld ook wel weer mega gespeeld worden online, hebben we dan nog een online wc game nodig?
Ik had liever Starcraft 2 gezien, of een compleet niew spel, maar dit...
nee, ik ben echt teleurgesteld.
Ze gingen toch de capiciteit van Battle.net verdubbelen?? Ze moeten het echt minstens verviervoudigen wil het allemaal een beetje werkenOp zaterdag 01 september 2001 12:03 schreef DMaarten het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerlijk gezegd best wel teleurgesteld ben. een MMPORG is helemaal niet het soort spel wat ik wil spelen, en het is weer een Warcraft game..
Over een tijd komt WC3 uit, en dat zal ongetwijfeld ook wel weer mega gespeeld worden online, hebben we dan nog een online wc game nodig?
Ik had liever Starcraft 2 gezien, of een compleet niew spel, maar dit...
nee, ik ben echt teleurgesteld.
Verwijderd
Een SC shooter?
(en volgens mij zijn er best meer mensen het met mij eens)
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
lol, check voor de gein eens de url van die site en ga dan eens naar www.battle.netOp zaterdag 01 september 2001 16:11 schreef Cthulhu het volgende:
Het is NIET WoW!! Het was een grote hoax
Check http://uap.i8.com/
Verwijderd
check de url van die site....en danOp zaterdag 01 september 2001 16:55 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
lol, check voor de gein eens de url van die site en ga dan eens naar www.battle.net
Is fake, op de originele battle.net staat er nl niks op.
Let ook op de zin:...sent out a faked Blizzard Insider to a blizzzard fan..., en op battle.net reclame?
Verwijderd
Verwijderd
Normaal gezien verwachten we een First person Shooter of een Rpg in Warcraft of iets anders...
Misschien is het iets totaal anders...
Ze hebben al gezegd dat het geen starcraft 2 is
Misschien is het een gecancelde spel dat terugkomt zoals Shattered Nations een RTS dat werd aangekondigd tesamen met Pax Imperia II (later door THQ overgenomen) op de Warcraft II CD als filmpje maar nooit werd uitgebracht
Ik hoop ook op Starcraft II maar ik hoop op een rollenspel in de Starcraft Universe (het werd al eens geprobeerd door Modfanaten als een map voor starcraft en al eens uitgebracht in rollenspelformaat door WOTC (Wizard of the Coast) met hun alternity engine (RPG)
Nog een ding: omdat de aankondiging nog paar uur verder is heeft blizzard zijn forums afgesloten...bizaar???
Dit was de eerste site die het bekend maakte:
http://www.chip.de/news_stories/news_stories_217069.html
www.warcraftiii.net
Alleen je moet er per maand voor betalen, is weer wat minder
maar houd me denk niet tegen om hem te gaan spelen

wel vet!
Verwijderd
maar het moet egt nie zijn da ik aan het eind van het jaar meer als 250 piek uit heb gegeven
da vin ik dan weer zonde
Jammer dat het geld kost
Krijg je zo'n everquest idee