Vraagje: ik heb ook een omnik 4k inverter en deze werkt op zich goed maar ik heb een vraag voor mensen die deze omnik ook hebben en mogelijk gebruiken icm wifi module & solarman smart.
Mijn statuspagina is als volgt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wgWSi43fiixrDoRtyl86u2I3.png?f=user_large)
De current power en andere waarden blijven allemaal leeg.
De LCD display op de unit heeft een optie voor serienummer wifi en IP adres maar deze is ook leeg.
IK heb de wifi module eenvoudig aan de wifi werkend gekregen; de 'remote server' (solarman) is 'pingable' maar de remote logger in de solarman app blijft maar op offline staan.
Heeft iemand dit ook al vaker gehad?
Edit: voor degenen die het zoeken hier een goede WiFi handleiding voor het instellen van omnik inverter wifi module icm solarman incl. LED foutcodes op de wifi module
BVD! Jeroen
Mijn statuspagina is als volgt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wgWSi43fiixrDoRtyl86u2I3.png?f=user_large)
De current power en andere waarden blijven allemaal leeg.
De LCD display op de unit heeft een optie voor serienummer wifi en IP adres maar deze is ook leeg.
IK heb de wifi module eenvoudig aan de wifi werkend gekregen; de 'remote server' (solarman) is 'pingable' maar de remote logger in de solarman app blijft maar op offline staan.
Heeft iemand dit ook al vaker gehad?
Edit: voor degenen die het zoeken hier een goede WiFi handleiding voor het instellen van omnik inverter wifi module icm solarman incl. LED foutcodes op de wifi module
BVD! Jeroen
[ Voor 14% gewijzigd door jeroenkleen op 26-09-2022 21:50 ]
/f/image/GuZNUFRfKvZzteiEzQGGkcJg.png?f=fotoalbum_large)