Toon posts:

iiyama en 30 min opwarmtijd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat iiyama monitoren bij het opstarten eerst 30 min nodig hebben om "op te warmen" en dat daarna het beeld pas de juiste grootte aanneemt.

Is dit waar?

Verwijderd

Ik vind 30min wel een beetje overdereven,5min ofzo bij mij maar volgens mij is dat bij alle monitoren met Diamondtron en andere platte schermen.

Verwijderd

Je moet niet alles geloven wat je hoort. Die VM Pro 410 van mij heeft maar een paar minuutjes nodig.

Verwijderd

Bij mijn VM pro 411 merk ik er in ieder geval niks van. Alleen springt hij pas na 2 of 3 seconden aan, zodat het eerste opstartscherm al geweest is. Maar verder geen problemen.

Verwijderd

Zeker geen 30 minuten.
Bij mij is het een paar minuten, maar het is niet zo dat je het beeld ineens veel groter ziet worden ofzo.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:32

The End

!Beginning

Ik dacht eerst dat dat aan mij lag... Maar dit is bij mij dus het geval. Je bent continu je scherm aan het resizen.

Verwijderd

30 seconden tot een minuut duurt het bij mij op m'n Iiyama A702HT/VMP410..
En zo hoort het toch ook? :?
Vind 30 minuten wel overdreven, dan had ik toch echt meteen ff gebeld over hoe dat zit.
En "continu resizen" klink ook niet goed..

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:14
Mijn A701MT heeft minstens 30 min nodig om helemaal warm te worden, maar na een min of 5 klopt de grootte al aardig. Daarna moet het beeld alleen nog iets smaller worden.

Maar dat is dan nog maar een mm of 3...

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Mijn VM Pro 510 heeft ook wel 15-20 minuten nodig om op de juiste bedrijfstemperatuur te komen hoor. Daarvoor is het beeld ietsje te groot.

Ik meen ooit eens een monitortest gelezen te hebben waarin stond dat dit vrij normaal is.
Pagina: 1