[Bug] Moderatie aanzetten dialoog blijft open

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-10 11:13
Mijn moderatierechten zijn voor de wijzigingen uitgezet. De powermod vond dat ik niet kieskeurig genoeg was met mijn +3's. Fair enough. Enige reden dat ik dit vertel is dat ik denk dat het met de bug te maken heeft.

Ik heb het op de een of andere manier toch voor elkaar gekregen om toch dat dialoog open te krijgen waarmee je je moderatie aanvraag doet. Ondanks dat die voor mij geblokkeerd zou moeten zijn tot ik hier vraag of ik een unban kan krijgen. Je krijgt dan alle regels en doelen voor het modereren op een pagina of drie.

Dan eindigt het dialoog met de vraag of je wil modereren. "Akkoord, ik wil modereren", "ik wil niet modereren" of het kruisje. Alle drie de knoppen doen hetzelfde bij mij, namelijk dat het dialoog opnieuw begint op pagina 1.
Beetje lastig.

Ik moest een nieuwe tab openen en tweakers intikken om erom heen te komen. Gewoon refreshen of shift+F5 voor clear cache en refresh werkten niet.

W10, Chrome, Custom CSS Perfect Dark hier uit de community.

Geen super heftige bug, maar ik dacht ik meld hem toch maar even :)

[ Voor 8% gewijzigd door youridv1 op 26-09-2022 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Bedankt voor het melden! Het lukt me niet dit te reproduceren. Als dit nog steeds gebeurt, kun je dan de stappen omschrijven die je zet waardoor de moderatieinstructie (die 3 pagina's) wordt getoond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-10 11:13
Zal ik onthouden.