Monitoren van Poledit?!?

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Hoi,

Probleempje: Hoe kan ik zien welke rechten er momenteel met poledit op m'n werkstations (op het werk) zijn geinstalleerd? ben daar detacheerder en iemand had er poledit op gepropt...Nu wil ik graag bv via een scriptje of een printout achterhalen welke rechten er via poledit uitgedeeld zijn.

Grtz,

Kreator

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Volgens mij is er geen monitoring tool voor poledit.

Maar als het netjes gedaan is staat op de server de pol file die telkens als je inlogt wordt ingelezen.

moet je daar even in kijken.

I believe what I want to Believe

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Ja, het is dus niet netjes gedaan. Als er een pol file op het netwerk stond, had ik die wel ff ingelezen enzow... :) Ze hebben dus (de grapjassen) op elk werkstation lokaal de handel geinstalleerd...
Ik denk dat ik maar een kix32 ga schrijven die alle lokale policies met een lege overschrijft ofzow...dan ben ik daar tenminste vanaf. Bagger poledit...

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Bij mij op school (weer zo'n zogenaamd te goed beveiligd netwerk om stoute leerlingen buiten te houden maar waarmee je wel via werkbalk web in word97 zo in het start menu van de systeembeheerder kan komen >:) )
hadden ze de prog poledit nie uit de system map gehaald *D
dus wij op de pc's lekker kijken hoe het beveiligd was
alleen konden we de .pol bestanden niet wijzigen :'(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.