Beste allen, ik kreeg het weekend de onderstaande kaart in de bus, ik heb dit nog nooit eerder gezien.
Ik heb nog geen actie ondernomen, maar ik ga PostNL wel nog benaderen voor informatie.
Ik heb op die dag wel een brievenbus pakketje binnengekregen via Bol.com, dit was een telefoonhouder (zn simpel rooster klipje) van 3,95 met gratis verzenden.
:strip_exif()/f/image/DYXsguw9hYxhqgDwrH0FORuZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DxaqQ9tnxdc680f7zjwNcGcX.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er ook nog een kans dat dit nep is?
Ik ga natuurlijk niet betalen en ga na meer info de verkoper ook maar berichten.
Maar ik vindt het wel een vreemde dat ik moet opdraaien voor kosten, omdat de verkoper blijkbaar te weinig postzegels op het pakketje heeft gedaan.
Heeft iemand wel eens eerder zoiets gehad?
Ze kunnen mij toch niet verplichten dit te betalen?
Ik heb nog geen actie ondernomen, maar ik ga PostNL wel nog benaderen voor informatie.
Ik heb op die dag wel een brievenbus pakketje binnengekregen via Bol.com, dit was een telefoonhouder (zn simpel rooster klipje) van 3,95 met gratis verzenden.
:strip_exif()/f/image/DYXsguw9hYxhqgDwrH0FORuZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DxaqQ9tnxdc680f7zjwNcGcX.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er ook nog een kans dat dit nep is?
Ik ga natuurlijk niet betalen en ga na meer info de verkoper ook maar berichten.
Maar ik vindt het wel een vreemde dat ik moet opdraaien voor kosten, omdat de verkoper blijkbaar te weinig postzegels op het pakketje heeft gedaan.
Heeft iemand wel eens eerder zoiets gehad?
Ze kunnen mij toch niet verplichten dit te betalen?