Is de hp 959c een goede printer?

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:49

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om deze printer te kopen maar wil graag wat ervaringen van anderen weten.

Vast bedankt

Een hele rij microsoft certificeringen.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik heb zelf de HP 950c (verschil ???)

Ik ben er zeer tevreden over, hij is fluisterstil (vergeleken met mijn Canon-5100) en maakt mooie printjes.

Alleen het grootste nadeel van HP printers is dat de inkt zo verschikkelijk duur is, maar dat wist je misschien al.

De afdrukkwaliteit van deze printer is dus goed.

-

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:49

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Het is toch tegenwoordig ook mogelijk om navulbae inktpatronen voor die dingen te kopen?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

We hadden vroeger een HP in de 600 serie, nou wat een ellende met dat ding... tenminste... printen kon zo'n ding niet! Hebben nu een Epson 660 en 740 en die dingen geven echt super mooie printjes... ok HP is ook wel verbeterd maar toch duurder! En de inkt koop je ook al voor 2 tientjes :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:51
Het is wel een mooie printer hoor.
(Zelfde als 950C, typenummer is afhankelijk van waar/hoe je 'm koopt)

Vrienden van me hebben 'm, hij kan erg mooi foto's afdrukken, heeft ook speciaal een invoergleuf voor fotoformaat-papier.

Verder stil en snel, prijs van inkt heb ik geen verstand van.

Verwijderd

wat is nog meer een goede printer die niet al te duur is?ik heb er nu namelijk een die echt bagger print...:r
maar ik heb verder niet echt veel verstand van die dingen eigenlijk....

Verwijderd

wat is nog meer een goede printer die niet al te duur is?ik heb er nu namelijk een die echt bagger print... :r
maar ik heb verder niet echt veel verstand van die dingen eigenlijk....
Pagina: 1