Alternatief Anker World Travel power strip?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik zoek een?
Powercube

Wat is je budget?
100 piek?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geïnspireerd geraakt door dit artikel, zoek ik nu een kleine powercube die ik kan wegmoffelen in de bank. Geen ellenlange losse snoeren meer op de bank.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik ben wel gecharmeerd van de anker travel power strip. Die is klein, heeft 3 usb aansluitingen en nog de mogelijkheid voor 3 gewone stekkers. Op een relatief klein formaat. Helaas niet te krijgen in NL. Andere powercube zijn te groot (denk aan formaat voor op je bureau)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:05

FeaR

In GoT we trust

Een dergelijk product heeft mijns inziens niets met Beeld en geluid te maken waardoor Consumentenelektronica koopadvies niet op zijn plek is. Aangezien het niet echt tech is verhuis ik het topic naar Algemene zaken: CEK > AZ

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
FeaR schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:17:
Een dergelijk product heeft mijns inziens niets met Beeld en geluid te maken waardoor Consumentenelektronica koopadvies niet op zijn plek is. Aangezien het niet echt tech is verhuis ik het topic naar Algemene zaken: CEK > AZ
Dank! Ik wist ook niet zeker of hij daar thuishoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik heb thuis zoiets voor op de bureau maar dan een goedkoper model en qua uiterlijk gelijk aan de anker. Genoeg opties ff zelf zoeken :)

https://amzn.eu/d/2PMjimW

[ Voor 26% gewijzigd door SYQ op 26-09-2022 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:08
Ik gebruik zelf https://www.blokker.nl/po...ader---groen/1770232.html in combinatie met een reisstekker als ik in het buitenland zit. Deze heeft 4 stekker en 2 USB aansluitingen als ik het goed heb. Scheelt ook een boel geld trouwens..

<edit> Linkte eerst naar de verkeerde. Je moet de Extended Duo hebben

[ Voor 25% gewijzigd door MuddyMagical op 26-09-2022 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:14
Is dit wel veilig? Je hebt een stroomblok met 220v op de grond naast je bank, of op/in je bank? Wat nu als je een keer een glas drinken omstoot en over dit blok gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muncher
segil schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:35:
Is dit wel veilig? Je hebt een stroomblok met 220v op de grond naast je bank, of op/in je bank? Wat nu als je een keer een glas drinken omstoot en over dit blok gaat?
Jep, daar dacht ik ook meteen aan. Echter, de meeste van deze blokken hebben een beveilging tegen overbelasting/kortsluiting (mits je niet de allergoedkoopste koopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb nu een aantal jaar de https://www.lidl.nl/p/sil...et-usb-poorten/p100345698 van Lidl in gebruik. Werkt ook goed en is ook regelmatig in de winkels van Lidl zelf te vinden.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:04

Bob Popcorn

Plop!

segil schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:35:
Wikipedia: Aardlekschakelaar ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat is natuurlijk een uiterste redmiddel, niet iets om maar vanuit te gaan dat je daardoor wel gered zal worden. Voorkomen is altijd beter.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:20
Bor schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:42:
[...]

Dat is natuurlijk een uiterste redmiddel, niet iets om maar vanuit te gaan dat je daardoor wel gered zal worden. Voorkomen is altijd beter.
Tja, dan maar alle stopcontacten uit de woonkamer weg halen. Je zou maar een keer struikelen en een glas drinken over de muur leeg gieten. :/

Vele hebben verdeeldozen op de grond liggen, ik zie het verschil niet zo.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

LordSinclair schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:48:
[...]

Tja, dan maar alle stopcontacten uit de woonkamer weg halen. Je zou maar een keer struikelen en een glas drinken over de muur leeg gieten. :/
Overdrijven is echt niet nodig natuurlijk.
Het verschil is o.a. dat mensen veelal met drinken / eten op een bank zitten. Het risico is daardoor gewoon groter dan bij bv een verdeeldoos achter een tv kastje oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:04

Bob Popcorn

Plop!

Bor schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:56:
[...]

Overdrijven is echt niet nodig natuurlijk.

[...]

Het verschil is o.a. dat mensen veelal met drinken / eten op een bank zitten. Het risico is daardoor gewoon groter dan bij bv een verdeeldoos achter een tv kastje oid.
Ach ja, m'n jongste zoon gooide laatst nog een beker drinken achter het tv meubel. Aardlek uit. Half uurtje gewacht, aardlek weer ingeschakeld en away we go. :z

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:14
LordSinclair schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:48:
[...]

Zoals Bor ook al aanhaalt, meeste stekkerdozen liggen uit het zicht, met weinig kans om nat te worden. Alhoewel je ook dan een glas water over een bureau kan stoten die achter het bureau een stekkerdoos nat maakt. Alleen is dat nog wel wat anders dan eentje vlakbij je op/tegen de bank aan. Ik ga er althans vanuit dat jij niet overal waar je eet/drinkt, een stekkerdoos hebt liggen :)

Daarnaast, veel oudere woningen hebben alleen randaarde in vochtige ruimtes. In mijn appartement hebben alle wcd's in de woonkamer en slaapkamer geen aarding. In dat geval kan je niet eens daarop vertrouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door segil op 27-09-2022 09:48 ]

Pagina: 1