Kleine 2.0 / 2.1 versterker met 2x audio input gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaffel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 17:23
Ik zoek een?
Kleine 2.0 / 2.1 versterker met 2x audio input gezocht, als het kan ook met AirPlay / BT / USB in maar is zeker niet vereist. Zodat ik mijn werk laptop en game PC beide kan aansluiten op dezelfde speakers en via de versterker kan switchen tussen input.

Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan 400 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Het aansturen van 2 boekenplank speakers (oude mega goede marantz speakers) en evt een sub in de toekomst.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb allerlei grote 5.1 versterkers natuurlijk gevonden en versterkers zoals Argon Audio SA1 (helaas maar 1x RCA in). De NAD C316 v2 zou kunnen, maar is helaas niet net zo klein als de SA1. Denon CEOL N11DAB heeft ook maar 1x RCA in.
De Denon en de Argon zijn beide het formaat wat ik zoek, liefst nog kleiner.

Beste antwoord (via Gaffel op 26-09-2022 09:55)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Gaffel schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:59:
Ik heb iets gevonden wat voor mijn huidige en toekomstige situatie kan gaan werken! Thanks!

Fosi Audio Q4 - https://amzn.eu/d/bO1jQ5s
Hoe wil je met een DAC passieve speakers aan gaan sturen?

Edit:
Kijk eens bij SMSL. Een product als SMSL AD18 lijkt alle vinkjes te zetten. Kleiner dan gemiddeld, ruim binen budget, meerdere inputs en ook USB en Bluetooth. Wel slechts één keer analoog maar een één device vervalt voor die methode omdat USB beschikbaar is. Al heeft de genoemde SMSL ook S/PDIF IN, een uitgang die een gemiddelde PC veelal wel heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 26-09-2022 07:33 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoek eens op '4 channel amp with dsp'. Geen Airplay of USB, maar je kan er wel 2.1 uit toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaffel
Ik heb iets gevonden wat voor mijn huidige en toekomstige situatie kan gaan werken! Thanks!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Gaffel schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:59:

Edit:
Kijk eens bij SMSL. Een product als SMSL AD18 lijkt alle vinkjes te zetten. Kleiner dan gemiddeld, ruim binen budget, meerdere inputs en ook USB en Bluetooth. Wel slechts één keer analoog maar een één device vervalt voor die methode omdat USB beschikbaar is. Al heeft de genoemde SMSL ook S/PDIF IN, een uitgang die een gemiddelde PC veelal wel heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 26-09-2022 07:33 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaffel
FeaR schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:07:
Ik heb nu actieve speakers van argon alto, maar die heeft ook helaas maar 1 aux IN (2x optisch en een phono in).
Ik dacht dan kan ik voor nu met die DAC alvast switchen tussen audio sources en op termijn een kleine versterker kopen erbij (bijv deze: link)

De SMSL AD18 lijkt ook wel een erg goede oplossing te zijn en alles in een. Ik ga eens opmeten of ik dat passend kan maken, thanks!