Verwijderd
Samsung Syncmaster schermen zijn naar mijn menig goede schermen met een vaak aantrekkelijke prijs,maar ik heb toch voor Iiyama gekozen en waarom??,voor het design de refreshrates(zijn bij de meeste Samsungs ook goed) en DE NAAM
Verwijderd
Uhh, Zeer tevreden, prijs kwa kwaliteit, goede verhouding..
en uhm de TFT schermpjes zijn super rust gevend voor je ogen...
Ze staan ook allemaal bij de easy everything cafe's..
toppie!
en uhm de TFT schermpjes zijn super rust gevend voor je ogen...
Ze staan ook allemaal bij de easy everything cafe's..
toppie!
Zo zie je maar weer, verschil in meningOp dinsdag 28 augustus 2001 10:02 schreef Shaggy16 het volgende:
Samsung Syncmaster schermen zijn naar mijn menig goede schermen met een vaak aantrekkelijke prijs,maar ik heb toch voor Iiyama gekozen en waarom??,voor het design de refreshrates(zijn bij de meeste Samsungs ook goed) en DE NAAM
Ik heb juist gekozen voor een 17" Samsung (700 IFT) omdat ie beter prestaties had (refreshrate ietsje beter en minder dp) dan vergelijkbare iiyama. De prijs was op dat moment in het voordeel van iiyama, maar toch vond ik die samsung ook mooier qua uiterlijk.
Heb hier een 900 ift. Over de prestatie en prijs ben ik zeer tevreden
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
ik zit hier achter een 1000p een deze ZUIGT
verder hebben we hier nog een 950p en een 750p en ze zuigen alle 3 net zo hard. beeld ziet er echt niet uit (video kaard: Matrox G450)
Geef mij maar een LG, sony of what ever maar geen Samsung.
verder hebben we hier nog een 950p en een 750p en ze zuigen alle 3 net zo hard. beeld ziet er echt niet uit (video kaard: Matrox G450)
Verwijderd
Heb vandaag juist nog gezocht naar een Samsung 900NF, maar kon ik nergens vinden in de shopsOp dinsdag 28 augustus 2001 14:19 schreef TheMAzTER het volgende:
Maar ik gaat denk ik een LG 915FT+ kopen
Zijn dat wel de flatscreen schermen ?Op dinsdag 28 augustus 2001 14:19 schreef TheMAzTER het volgende:
Nou ja, boeit me ook niet.
Het zijn goeie monitoren voor een goed prijsje
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Op PCworld.com schrijven ze dit:
'k Neem de Samsung, i.i.g. Da's toch i.d.d een goede monitor voor een goede prijs, lijkt me zo.FANTASTIC TEXT DISPLAY AND LOW PRICE: The inexpensive Samsung SyncMaster 950p and the sharp, Dell UltraScan P991 grab this month's Best Buy honors.
With good text and graphics, loads of features (including BNC ports), and a low price, the Samsung SyncMaster 950p is a top-notch monitor at a top-notch value. Dell's UltraScan P991 delivers superior text and sports a spiffy flat FD Trinitron tube at a reasonable price.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Pagina: 1