Sonos One aan de muur voedingsprobleem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosj
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Hi,

In onze nieuwe woning had ik graag 2 Sonos One's gebruikt als rearspeakers daar waar er voorheen speakers hingen.

Op de plaats waar ik ze wens te hangen komt er dus speakerdraad (rood-zwart) uit de muur maar geen stroom.

Hoe kan ik de stekker van de Sonos One 'verlengen' ofzo want op zijn geheel zal deze niet door de buis passen. Of is er geen andere mogelijkheid dan een stopcontact te plaatsen daar waar ik ze wens te monteren?

Tijdens het zoeken de stopcontacten van "Rond" gezien (Rond.io). Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Mvg,
Maxence

[ Voor 8% gewijzigd door Swoosj op 25-09-2022 21:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:45
Een verlengsnoer waar je zelf de uiteinden op monteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosj
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
gelukkie schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:05:
Een verlengsnoer waar je zelf de uiteinden op monteert?
Welk verlengsnoer neem ik dan het best? Welk type, diameter...?

En dan gewoon de Sonos C7 connector eraf snijden en er terug op solderen en krimpband rond doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:45
Ik bedoelde gewoon een normaal snoer waar je de sonos adapter in kunt pluggen. Maar ik kan uit de tekst niet goed inschatten hoe de situatie er verder uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Swoosj schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:58:
[...]
Welk verlengsnoer neem ik dan het best? Welk type, diameter...?

En dan gewoon de Sonos C7 connector eraf snijden en er terug op solderen en krimpband rond doen?
Het klinkt alsof je geen verstand hebt van elektra. Dan raad ik je af om zelf een stekker op een snoer te zetten dat netspanning voert. Isolatie en trekontlasting zijn kritisch. Fouten zijn levensgevaarlijk - niet alleen voor jou, maar ook voor anderen.

[ Voor 39% gewijzigd door TBTL op 27-09-2022 18:14 ]