Ik ben op zoek naar een shop war ik reserveonderdelen voor mijn Lenovo Yoga slim 7 pro 14ach5 kan krijgen. Na een douche met ranja door mijn dochter is mijn linker Alt toets niet ongeschonden door de reiniging gekomen. De butterfly hinge onder de toets is afgebroken. Nu probeer ik een shop te vinden waar ik die hinge kan kopen. Ik kan echter geen vinden waarbij ik er zeker van ben dat ik ook de juiste krijg. Twee pogingen via EBay hebben mij de verkeerde opgeleverd, ondanks dat ze claimden wel de juiste voor mijn type laptop te sturen. Weet iemand waar ik welk de juiste kan vinden? De Lenovo website helpt hierin overigens totaal niet.
Je geeft niet bepaald veel informatie.
Welke productnummers heb je al geprobeerd? Waarom zijn ze fout?
Heb je al op de site van Lenovo je serienummer ingevoerd en op onderdelen gezocht?
https://pcsupport.lenovo....pro-14ach5-o/parts/search
Welke productnummers heb je al geprobeerd? Waarom zijn ze fout?
Heb je al op de site van Lenovo je serienummer ingevoerd en op onderdelen gezocht?
https://pcsupport.lenovo....pro-14ach5-o/parts/search
Ik denk dat ik toch voldoende informatie geef. Daarbij zeg ik ook dat de Lenovo website mij niet geholpen heeft. Wat voor info heb je meer nodig?
Voor wat het waard is:
Misschien is het in de tussentijd anders geworden, maar toen ik z'n 5 jaar geleden nog voor een Lenovo service partner werkte, was het niet mogelijk dergelijke onderdelen los te bestellen. Je kwam dan altijd uit bij een toetsenbord vervanging.
Misschien is het in de tussentijd anders geworden, maar toen ik z'n 5 jaar geleden nog voor een Lenovo service partner werkte, was het niet mogelijk dergelijke onderdelen los te bestellen. Je kwam dan altijd uit bij een toetsenbord vervanging.
Heb je inderdaad je serienummer van je laptop ingevuld op die website die @Nijn geeft. Want er zijn 4 varianten van jouw laptop, waarvan iedere nog eens 2 varianten van cover+toetsenbord heeft voor iedere taal. Dus als je iets van eBay koopt moet je niet op je laptop-model zoeken, maar op het exacte Part No dat die site geeft.doom71 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:03:
Ik denk dat ik toch voldoende informatie geef. Daarbij zeg ik ook dat de Lenovo website mij niet geholpen heeft. Wat voor info heb je meer nodig?
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Absoluut. Een losse toets of onderdeel van een toetsenbord ga je niet vinden. Er zijn bedrijven die toetsenborden uit elkaar trekken om enkele toetsen te leveren. Maar dan krijg je ook de kwaliteit en soms beschadigingen die je kunt verwachten.crypt0rr schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:06:
Voor wat het waard is:
Heb mijn volledige type ingevuld: Yoga Slim 7 Pro-14ACH5 OD - Type 82NKOnTracK schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:08:
[...]
Heb je inderdaad je serienummer van je laptop ingevuld op die website die @Nijn geeft. Want er zijn 4 varianten van jouw laptop, waarvan iedere nog eens 2 varianten van cover+toetsenbord heeft voor iedere taal. Dus als je iets van eBay koopt moet je niet op je laptop-model zoeken, maar op het exacte Part No dat die site geeft.
Bij voorkeur gebruik je je serienummer, niet je modelnummer. Dan zie je exact welke onderdelen in de fabriek zijn geïnstalleerd.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Jouw type refereert naar de specificaties van je systeem. Er kunnen nog steeds verschillende onderdelen bestaan voor één type. Bijvoorbeeld als een onderdeel niet meer leverbaar was, ze niet blij waren met de fabrikant, de kwaliteit niet genoeg was enz.doom71 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:14:
[...]
Heb mijn volledige type ingevuld: Yoga Slim 7 Pro-14ACH5 OD - Type 82NK
Voer je serienummer in en je krijgt te zien welke onderdelen voor jouw systeem leverbaar zijn. Dat is hoe het werkt. Als je dat niet doet, gaat de Lenovo site inderdaad niet veel helpen.
In jouw geval zijn er voor dit specifieke type ruim 70 verschillende top-cases beschikbaar. (Je toetsenbord zit geïntegreerd in de top-case, dus die zal volledig vervangen moeten worden). Zo te zien is er niet veel voor deze laptop meer beschikbaar, maar na het invoeren kun je in ieder geval de p/n zien waar je op moet zoeken.
[ Voor 20% gewijzigd door Nijn op 25-09-2022 18:24 ]
Point taken. Zal eens even kijken of ik iets verder kan komenNijn schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:18:
[...]
Jouw type refereert naar de specificaties van je systeem. Er kunnen nog steeds verschillende onderdelen bestaan voor één type. Bijvoorbeeld als een onderdeel niet meer leverbaar was, ze niet blij waren met de fabrikant, de kwaliteit niet genoeg was enz.
Voer je serienummer in en je krijgt te zien welke onderdelen voor jouw systeem leverbaar zijn. Dat is hoe het werkt. Als je dat niet doet, gaat de Lenovo site inderdaad niet veel helpen.
In jouw geval zijn er voor dit specifieke type ruim 70 verschillende top-cases beschikbaar. (Je toetsenbord zit geïntegreerd in de top-case, dus die zal volledig vervangen moeten worden). Zo te zien is er niet veel voor deze laptop meer beschikbaar, maar na het invoeren kun je in ieder geval de p/n zien waar je op moet zoeken.
Pagina: 1