Ik zou graag een rf detector app downloaden voor mijn smartphone via google play, om een oud mysterie op te lossen en een oud koppel wat gemoedsrust te geven.
Een oud koppel heeft nog een telefoonlijn van in de jaren '60. Ze zitten nog aangesloten aan zon oude grote cabine. Volgens de telecom provider is er niets aan de hand, maar ze hebben wel degelijk provlemen.
Zij vermoeden dat ze ten onrechte worden afgeluisterd. Hun wifi signaal doet ook vaak vreemd en tijdens telefoongesprekken naar zowel vaste lijnen als gsm bij zowel bellen als gebeld worden, is er regelmatig een mysterieuze biep te horen. Het is geen signaal van een tweede beller.
Ze hebben het met verschillende oude en gloednieuwe telefoontoestellen.
Dat koppel heeft nooit iets verkeerds gedaan.
Ze zijn zeer eerlijk in alles.
Vandaar de vraag: heeft iemand ervaring met een app die ik kan gebruiken om rf op te sporen die betrouwbaar is en geen malware bevat uit de playstore v Google?
Kan het zijn dat dit komt door een familielid?
Indien ja: hoe erachter komen wie?
Alvast dank u voor input.
Een oud koppel heeft nog een telefoonlijn van in de jaren '60. Ze zitten nog aangesloten aan zon oude grote cabine. Volgens de telecom provider is er niets aan de hand, maar ze hebben wel degelijk provlemen.
Zij vermoeden dat ze ten onrechte worden afgeluisterd. Hun wifi signaal doet ook vaak vreemd en tijdens telefoongesprekken naar zowel vaste lijnen als gsm bij zowel bellen als gebeld worden, is er regelmatig een mysterieuze biep te horen. Het is geen signaal van een tweede beller.
Ze hebben het met verschillende oude en gloednieuwe telefoontoestellen.
Dat koppel heeft nooit iets verkeerds gedaan.
Ze zijn zeer eerlijk in alles.
Vandaar de vraag: heeft iemand ervaring met een app die ik kan gebruiken om rf op te sporen die betrouwbaar is en geen malware bevat uit de playstore v Google?
Kan het zijn dat dit komt door een familielid?
Indien ja: hoe erachter komen wie?
Alvast dank u voor input.