[Probleem] Ik kan niks aanklikken op mijn bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squad7
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik heb om de laten we zeggen 3-5 minuten een probleem met dat ik op niks kan klikken op mijn bureaublad of iets anders. Het lijkt alsof het uit focus gaat. Als ik google open heb staan en het probleem gebeurt kan ik in google zelf wel gewoon alles bewegen, maar ik kan niet een tablad verwijderen of iets opzoeken via de searchbar boven in.
...

Ik weet zelf niet wat het probleem is. Het enige wat ik nu probeer en doe is mijn taakbeheer openen en het gebeurt niet voor een paar minuten.
...

Ik weet niet of dit de plek om het e gaan vragen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:39
Je muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Je geeft aan dat je nergens op kan klikken, is dit met linkermuisknop alleen of ook de rechter?

Werkt het toetsenbord dan nog wel? Kun je bijvoorbeeld met tab iets selecteren en met enter openen?

Wat geeft Task Manager aan?

Over wat voor systeem hebben we het hier?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is er de afgelopen 6 welen verandere? Heb je al geprobeerd om bepaalde updates of system restores "terug te zetten"?

Google is een merknaam; bedoel je Chrome? Of heb je www.google.com open in Microsoft Edge of een andere browser?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squad7
Dracoz schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:18:
Je geeft aan dat je nergens op kan klikken, is dit met linkermuisknop alleen of ook de rechter?

Werkt het toetsenbord dan nog wel? Kun je bijvoorbeeld met tab iets selecteren en met enter openen?

Wat geeft Task Manager aan?

Over wat voor systeem hebben we het hier?
Linkermuisknop niks werkt. Ik kan op mijn windows knop klikken en naar google gaan ja, maar ik kan mijn muis er niet op gebruiken totdat ik mijn taakbeheer open dan kan ik wel weer alles gebruiken. Op mijn taakbeheer zie ik niks vreemds over dit probleem. Het is windows 10 mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squad7
MAX3400 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:26:
Wat is er de afgelopen 6 welen verandere? Heb je al geprobeerd om bepaalde updates of system restores "terug te zetten"?

Google is een merknaam; bedoel je Chrome? Of heb je www.google.com open in Microsoft Edge of een andere browser?
Heb het over Google Chrome. Veranderd niet dat ik weet. Het gebeurde opeens na dat ik mijn Valorant heb afgesloten. Het leek alsof mijn computer een stroke had gekregen en na dat kreeg ik het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:39
Er van uit gaande dat je muis het geweldig doet (hardware) dan zou ik eens een virusscan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhanToM__
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:50
Squad7 schreef op maandag 26 september 2022 @ 06:32:
[...]

Linkermuisknop niks werkt. Ik kan op mijn windows knop klikken en naar google gaan ja, maar ik kan mijn muis er niet op gebruiken totdat ik mijn taakbeheer open dan kan ik wel weer alles gebruiken. Op mijn taakbeheer zie ik niks vreemds over dit probleem. Het is windows 10 mijn systeem.
Vreemd genoeg heb ik de laatste tijd dit ook voor...

Geef eens meer details over je systeem. Het zou al fijn zijn moesten me op z'n minst weten of het om een laptop of een desktop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

En kijk dan gelijk eens in je Eventviewer of er waarschuwingen/errors in staan.

Geeft taakbeheer tijdens het probleem nog hoog geheugengebruik of schijfactiviteit weer?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1