LG oled55c9 wel bluetooth koptelefoons, geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo Mersel
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Mijn vraag
...Waarom krijg ik geen geluid via mijn bluetooth hoofdtelefoons de LG oled55c9 maakt wel verbinding maar er komt geen geluid.
Al div. hoofdtelefoons geprobeerd zoals Onkyo, fresh 'n Rebel, Master & Dynamic.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Onkyo, fresh 'n Rebel, Master & Dynamic.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle instellingen van tv 10 tallen keren nagelopen, maar ik kom er niet uit.
Nu een draadloos koptelefoon aangesloten op Ziggo box, maar deze is de geest aan het geven.

B.v.d.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

Tazzios

..

Alle instellingen van tv 10 tallen keren nagelopen
Indien je hierbij aangeeft wat je precies hebt ingesteld, want je doet bij het pairen en hoe je een andere geluidsuitgang kiest kunnen andere misschien aangeven waar je de fout in gaat. Eventueel met behulp van een verwijzing naar de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo Mersel
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Ineens snap ik het, Ik gebruik mijn LG oled55c9 eigenlijk als monitor op HDMI van Onkyo aangesloten, evenals Ziggo box, LG oled55c9 heeft zelf geen signaal, alles loopt via Onkyo waar alles op aangesloten is.Vandaar dat LG oled55c9 geen bluetooth en ook geen interne luidsprekers kan aansturen. Probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Theo Mersel schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:08:
Ineens snap ik het, Ik gebruik mijn LG oled55c9 eigenlijk als monitor op HDMI van Onkyo aangesloten, evenals Ziggo box, LG oled55c9 heeft zelf geen signaal, alles loopt via Onkyo waar alles op aangesloten is.Vandaar dat LG oled55c9 geen bluetooth en ook geen interne luidsprekers kan aansturen. Probleem opgelost.
Dus tip voor de volgende keer: merken en types van alle apparatuur benoemen. Met de informatie in de topic start was de oorzaak van het issue nooit naar voren gekomen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.