Onlangs een latop aangeschaft voor mobiliteit, maar ik zou hier ook graag thuis af en toe een spel op willen spelen. Hiervoor wil ik de laptop dus aansluiten op een externe video kaart welke in een Razer Core X komt te zitten.
Ik zoek een?
videokaart welke met de laptop goed in balans is voor het spelen van spellen als baldur's gate 3, Overwatch etc. De laptop heeft een Cpu/soc Intel Core i5-1135G7 op 4,2GHz en 16GB DDR4 op 4.266MT/s
Wat is je budget?
tot ongeveer 300 euro 2e hands, maar flexibel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Spellen moeten voldoende soepel op hoog/ultra draaien op 1080p op de monitor en op 1440p indien haalbaar.
Koppeling laptop videokaart zal of direct via Thunderbolt 3 kabel gaan, of via een docking station welke ook Thunderbolt ondersteund.
PS: als er nog tips en adviezen zijn in de "laptop met externe videokaart wereld" hou ik me aanbevolen
Zelf zat ik in deze hoek qua voorbeelden:
Ik zoek een?
videokaart welke met de laptop goed in balans is voor het spelen van spellen als baldur's gate 3, Overwatch etc. De laptop heeft een Cpu/soc Intel Core i5-1135G7 op 4,2GHz en 16GB DDR4 op 4.266MT/s
Wat is je budget?
tot ongeveer 300 euro 2e hands, maar flexibel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | LG 34UB88-B Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Laptops | Lenovo ThinkPad T14s Gen 2 (20WM00A4MH) | € 1.499,- | € 1.499,- |
1 | Overige randapparatuur | Razer Core X | € 299,99 | € 299,99 |
Totaal | € 1.798,99 |
Spellen moeten voldoende soepel op hoog/ultra draaien op 1080p op de monitor en op 1440p indien haalbaar.
Koppeling laptop videokaart zal of direct via Thunderbolt 3 kabel gaan, of via een docking station welke ook Thunderbolt ondersteund.
PS: als er nog tips en adviezen zijn in de "laptop met externe videokaart wereld" hou ik me aanbevolen
Zelf zat ik in deze hoek qua voorbeelden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 OC edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 | € 299,- | € 299,- |
Totaal | € 299,- |
[ Voor 19% gewijzigd door Allanon op 25-09-2022 13:09 ]