iPad Pro M1 12.9 USB-C Chargeport laten repareren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulDubbelman
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-05-2023
Door vocht is de USB-C Chargerport van mijn iPad kapot en laad de ipod niet meer op.
Ik zie dat het zo'n 600 euro kost om dit te repareren als ik naar Apple ga, beetje duur.

Kent iemand een winkel of individu die dit voor een redelijke prijs kan repareren?

Hartelijk dank,
Yan Paul Dubbelman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Amac? Microfix? Mediamarkt? De lokale belboer?

Maar, hardop gedacht, hoe is er vocht ingekomen? Heb je er geen verzekering voor die dat dekt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulDubbelman
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-05-2023
Hey bedankt voor de reactie! Het is op vakantie gebeurd, hij zat in mijn tas toen het opeens keihard ging regenen, rits niet helemaal dicht etc. Ik kom over een weekje terug dus ben op zoek naar een plek waar mensen een goede ervaring hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
Pak de lokale telefoonwinkel, bij voorkeur eentje wat achteraf waar mensen werken die weten hoe te repareren en waar klanten komen die de reparatie anders niet kunnen betalen. Prijzen zijn dan redelijker en ze kunnen vaak terwijl je wacht een reparatie doen.
Grote risico is wel dat niet alleen de oplaadpoort kapot is door de waterschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:26

Aiii

何これ

Ik heb ooit een Magic Keyboard aan iemand verkocht via Marktplaats omdat hij ook een kapotte USB-C poort had, zo kon hij zijn iPad Pro alsnog laden via de smart connector en de USB-C poort op het Magic Keyboard.

Maar goed, dat is natuurlijk ook geen super goedkope oplossing. Wel iets beter te doen dan 600 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 07:57
PaulDubbelman schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:15:
Hey bedankt voor de reactie! Het is op vakantie gebeurd, hij zat in mijn tas toen het opeens keihard ging regenen, rits niet helemaal dicht etc. Ik kom over een weekje terug dus ben op zoek naar een plek waar mensen een goede ervaring hebben gehad.
Niet toevallig een inboedel (buitenshuis) verzekering die dekt of vakantieverzekering?
Pagina: 1