Why?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
hebben de adjes en modjes hier niks over te zeggen btw.
mail aan arjen zelf zou gepaster zijn.
mail aan arjen zelf zou gepaster zijn.
Ben je van plan om Topix te kopen en surf je naar de site toe krijg je gelijk alle Bugs naar je oren gesmeten
Als ze van plan zijn Topix te kopen dan komen ze wel mooi op Foxine uit. (Fokzine heet het eigenlijk)
Zowieso raar dat er geen page is waar ze Topix aanprijzen...
Mwa, op zich is creeren van vraag zonder enig aanbod wel een principe dat leuk uitgewerkt kan worden maar meestal is het toch handiger om naast vraag ook wat aanbod te hebbenOp dinsdag 28 augustus 2001 16:11 schreef Blue-eagle het volgende:
GoT is bij topix gekomen doordat topix speciaal voor GoT ontwikkeld is.Op dinsdag 28 augustus 2001 16:38 schreef saviour het volgende:
Hoe is T.net dan eigenlijk bij topix gekomen?
Volgens mij wilde ze op een bepaald moment zsm van het UBB af, omdat ze nogal raar deed. Arjen was degene die het snelst een alternatief had dmv een forum gebaseerd op php, later ging dit forum Topix heten.
Correct me if i'm wrong.
Correct me if i'm wrong.
Nee, je meent het ?Op dinsdag 28 augustus 2001 15:52 schreef GSMboy het volgende:
(Fokzine heet het eigenlijk)
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dat komt omdat Topix nog niet helemaal geschikt was voor verkoop (zonder support van de developers). Er ontbrak bijv. een control panel.Op dinsdag 28 augustus 2001 16:11 schreef Blue-eagle het volgende:
Topix is o.a. gekozen omdat het volledig naar onze wensen aangepast kon worden.
Pagina: 1