Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57
Zojuist werd ik gewezen op woolsocks. Dit is een website via waar je o.a. cashbacks kunt krijgen bij ontzettend veel bedrijven. Wat zit er nu precies achter?

Men lift mee op de PSD2 licentie van BudgetBakers, een partij uit Tsjechië. In de privacy statement staat dat ze niets doen met je transactie data. Maar zo gauw je een cashback doet, dan is de data van de transactie waar over je die cashback aanvraagt, natuurlijk wel data waar iets mee gedaan mag worden.

Hier vind je trouwens alle legal documenten van woolsocks.

Is dit nu een superslimme manier om de transacties van de gebruiker in te kunnen zien, door er een paar procent cashback op te geven? Wat denken de Tweakers hier over?

Of gaat het, zoals de website beweerd, echt om het besparen van geld? Zo kun je al je bankrekeningen in de app overzichtelijk krijgen, spookabbonementen opzeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Raling op 25-09-2022 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43

Dennis1812

Amateur prutser

Als je nog zoon app zoekt.. scoupy gebruik ik al best wat jaren. Krijg je ook veel cashbacks/gratis producten.

Ze zullen vast verdienen aan je data.
Maar uiteindelijk heb jij je product wel gratis. En in deze dure tijd is 2x 1L pak yoghurt bijvoorbeeld best fijn om gratis te krijgen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is de legale mix van de pyramide constructie en de vroegere kortingscodes.

Gros van hun cashbacks/kortingen komen vanuit directe contracten met betreffende partijen, zie het als commissie van affliliate links, maar dan rechtstreeks bij aankopen ipv via derden. Ze geven je bv 4% korting bij Nike, terwijl hun contract met Nike bv 6-10% is, dat is hun winst.

Secondair (zelfs als dit anoniem is) zullen ze best wat wat interessante data kunnen voorzien naar diverse bedrijven (statistisch, type kopers etc), 'echte' data is nog steeds data, zelfs annoniem.

Het succes van zo'n bedrijf is veelal de juiste contracten met de bedrijven maken, genoeg 'bekendheid' maken dat ze een stroom van klanten die kant op kunnen sturen. Als jij bv gemiddeld besteed bedrag weet van bv schoenen of eten, dan heb je een stevig onderhandelingspositie bij zulke bedrijven.

(voorbeeld, wij hebben 1000 klanten die wekelijks 40 euro uitgeven aan thuisbezorgd, deze kunnen via allemaal via 'jullie' laten lopen tegen zeg.. 10% provisie, geven wij die klanten 2 euro korting, win/win).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2022 03:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Voor dit soort dingen geld altijd:
“If the product free, then you are the product”

Zoals hierboven ook aangegeven zullen ze aan 2 dingen geld verdienen.
1 hun krijgen meer cashback dan ze aan jou doorgeven
2 datamining op jouw transacties

Als je beiden niet storend vind is zo’n service prima om te gebruiken.
Voor jou kan het idd voordelen geven zoals inzichtelijk maken van je transacties en cashbacks.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-03 20:31
Als ik die lage percentages zie bij de logo’s is dat veel te weinig om mijn informatie aan zo’n bedrijf te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Plutus geeft je al standaard 3% op alle uitgaven. Waarom voor die 0,5-2% prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:37
enermax schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:29:
Plutus geeft je al standaard 3% op alle uitgaven. Waarom voor die 0,5-2% prutsen.
je krijgt 3% in crypto terug, maar moet wel verplicht met een creditcard je uitgaven doen(iets wat niet bij elke supermarkt op de hoek kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
Omdat niet iedereen mee wilt doen aan een volatieve markt zonder enige basis of intrinsieke waarde. Als je van gokken houdt, zou ik het zeker doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Laatst online: 14-09 09:01

Cybje

First Post!

Orangelights23 schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:48:
[...]

Omdat niet iedereen mee wilt doen aan een volatieve markt zonder enige basis of intrinsieke waarde. Als je van gokken houdt, zou ik het zeker doen ;)
Dat gokken valt wel mee als je geen PLU gaat staken. Alleen je cashback zit in crypto (PLU) gedurende 45 dagen en die waarde kan fluctueren. Maar bij een lage koers krijg je natuurlijk ook meer PLU. Eigenlijk doe je constant een soort 'dollar cost average'. Zolang PLU niet alleen maar steeds minder waard wordt ten opzichte van de euro zul je vrij zeker effectief rond de 3% eraan over houden. De ene keer iets meer, de andere keer iets minder.

Ik blijf in elk gewoon cashen zolang het kan :) Ik mis alleen een beetje een verdienmodel bij Plutus tot op heden, dus volgens mij kan dit niet eeuwig doorgaan. Of het eindigt ook gewoon in een soort pyramidespel waarbij ze erop vertrouwen dat er continu genoeg nieuwe klanten komen die PLU staking doen.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mag jij bedenken hoe houdbaar dat is, en wie het betaald.

Wat betreeft woolsocks, de eerste paar die ik bij CashbackXL intik, zitten daar ook bij. Sommige wat minder cashback daar, sommige meer. En dan is het gewoon heel duidelijk hoe het gaat. Moet je er wel aan denken natuurlijk. Al hebben ze denk ik ook een extensie, maar goed, wie weet wat die volgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Sissors schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:20:
[...]
Mag jij bedenken hoe houdbaar dat is, en wie het betaald...
Laatste offtopic bericht: Plutus topic reactie Plutus cardholders ...30th April 2022–20th August 2022. ... Plutus has awarded 263,538 PLU during this period to cardholders. Oftewel 1.5% PLU verbruikt in 4 maanden tijd. (260.000 / 17.000.000*100%). Kunnen ze er nog 22 jaar tegenaan ;)

Ik zelf doe niks met Plutuscrypto aangezien het nooit in de crypto wallet terecht komt maar ik het omzet in euros op de kaart. En meeste winkels accepteren het. Net nog bij Intratuin en Van der Valk restaurant betaald via Iphone. _/-\o_ (Plutus gekoppeld aan Curve premium Mastercard).
Via Curve krijg je bij 3 winkels bijv. amazon,lidl, jumbo nog eens 1% bovenop de 3%. Curve premium krijg je weer terug in Cashback bij Plutus als perk O+.
Extreem voorbeeld hoe ik het geregeld heb met tweede kaart vriendin: Gratis Spotify, Netflix en €22,50 per maand verdienen. Door €300 boodschappen en €350 andere uitgaven te doen met kaart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-a5_LFhvy1ybWJx86-G3BYkAbs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6gDAfduX6cVFoDywaBpEUtcM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door enermax op 25-09-2022 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3% van 'wat'? Pluton heeft een top van 18 nogwat gehad, een dip van dacht tegen de 5, lullig als je in februari je 3% krap 2 maanden later op z'n best.. 1% was? Deze methode gooit er gewoon nog een businesslaag bovenop, leuk voor de 'winners', lullig voor de losers, win/win voor de makers, maar ergens nog steeds randje shady als het is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenjanse
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 22:32
enermax schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:53:
[...]

Laatste offtopic bericht: Plutus topic reactie Plutus cardholders ...30th April 2022–20th August 2022. ... Plutus has awarded 263,538 PLU during this period to cardholders. Oftewel 1.5% PLU verbruikt in 4 maanden tijd. (260.000 / 17.000.000*100%). Kunnen ze er nog 22 jaar tegenaan ;)

Ik zelf doe niks met Plutuscrypto aangezien het nooit in de crypto wallet terecht komt maar ik het omzet in euros op de kaart. En meeste winkels accepteren het. Net nog bij Intratuin en Van der Valk restaurant betaald via Iphone. _/-\o_ (Plutus gekoppeld aan Curve premium Mastercard).
Via Curve krijg je bij 3 winkels bijv. amazon,lidl, jumbo nog eens 1% bovenop de 3%. Curve premium krijg je weer terug in Cashback bij Plutus als perk O+.
Extreem voorbeeld hoe ik het geregeld heb met tweede kaart vriendin: Gratis Spotify, Netflix en €22,50 per maand verdienen. Door €300 boodschappen en €350 andere uitgaven te doen met kaart.
[Afbeelding]
Ik gebruik zelf ook Plutus (via Curve), maar kom er net achter dat je dus Woolsocks ook aan Curve kan koppelen :O :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-07 10:44
Kan iemand mij een gouden tip geven om zowel te profiteren van Woolsocks als Plutus tegelijk? Dubbele cashback for the win. (Al dan niet met Curve)
Of kan zoiets niet?

Andere vraag:
Al werkt Woolsocks wel, het is een relatief nieuwe app die in kinderschoenen lijkt te staan. Zijn er betere alternatieven?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:28
woolsocks en scoupy werk wel samen. ik kreeg dat weekend 2x 0,19 automatische cashback door mijn bankkoppeling.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
rubenjanse schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:22:
Ik gebruik zelf ook Plutus (via Curve), maar kom er net achter dat je dus Woolsocks ook aan Curve kan koppelen :O :F
En werkt het bij jou wel? Bij mij koppelt Woolsocks alleen aan Curve Cash?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubenjanse
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 22:32
U123456 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:23:
[...]
En werkt het bij jou wel? Bij mij koppelt Woolsocks alleen aan Curve Cash?
Bij mij hetzelfde probleem. Ik heb dit meermaals aangegeven bij Woolsocks, maar ze weigeren er iets aan te doen. Wellicht helpt het als meer mensen gaan klagen over dit probleem.

• novationx
Al nieuws over de koppeling van Plutus/Curve en Woolsocks?
Of alternatieven voor Woolsock?

Alle info is welkom.

Zou toch mooi zijn, moest dit werken :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Iemand al gelukt om ICS bijenkorf kaart of curve te koppelen?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
E-mail van Woolsocks:
Onze missie is om jouw besparingen te maximaliseren, en daarom willen we onze diensten 100% gratis houden.

Om dit te kunnen blijven doen, moeten we de cashback uitbetalingen enigszins aanpassen: vanaf 2 januari 2024 zal het minimum uitbetalingsbedrag € 2,50 zijn.

Dit verzekert een duurzame groei van ons platform, zodat we jou de beste deals en de meeste besparingsmogelijkheden kunnen blijven aanbieden.

Veel spaarplezier,
Team Woolsocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:02
Als ik een melding in woolsocks krijg dat ik geld had kunnen besparen met de aankoop die ik net gedaan heb, weten ze dit via die verkoper mag ik aannemen?
Niet omdat ze kunnen zien omdat ze inzicht in mij bankgegevens hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ragnar9999 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:38:
Als ik een melding in woolsocks krijg dat ik geld had kunnen besparen met de aankoop die ik net gedaan heb, weten ze dit via die verkoper mag ik aannemen?
Niet omdat ze kunnen zien omdat ze inzicht in mij bankgegevens hebben?
Als jij ze PSD2 toegang hebt gegeven kijken ze gewoon op jouw rekening mee naar al je transacties?
En zo niet, dan niet.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik had nog nooit van Woolsock gehoord, maar via het andere topic hier had ik een 10euro bol.com code gekregen.

Mijn rekening gekoppeld, en hij vond gelijk voor nog een paar cent wat transacties bij een paar winkels waar ik schijnbaar cashback voor kreeg.
Dagje later zag ik in 'mijn sok' dat ik dit bedrag meteen kon laten uitbetalen..
2 dagen later zag ik dit bedrag ook daadwerkelijk op mijn rekening gestort.
Maar de 'direct uitbetalen' knop in de sok was ook ineens weer beschikbaar, dus ik heb die weer aangeklikt.
Nu 2 dagen later zie ik dat het bedrag wederom op mijn rekening is gestort.

Bug in het programma? Dus 2x precies hetzelfde bedrag op mijn rekening gestort gekregen van 10,29 euro....
En volgens het overzicht in "de sok" is er maar 1x een uitbetaling geweest...

Eens kijken of ik morgen weer opnieuw het bedrag kan laten uitkeren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
novationx schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:35:
Kan iemand mij een gouden tip geven om zowel te profiteren van Woolsocks als Plutus tegelijk? Dubbele cashback for the win. (Al dan niet met Curve)
Of kan zoiets niet?

Andere vraag:
Al werkt Woolsocks wel, het is een relatief nieuwe app die in kinderschoenen lijkt te staan. Zijn er betere alternatieven?

Alvast bedankt :)
Dat kan niet. Ik gebruik wel Satsback naast Plutus voor online aankopen

Ik ben groot fan van cashback crypto kaarten, zoals Plutus. Ik heb hier over de afgelopen 2 jaar ruim €3500 mee verdiend. Wat je moet doen is alles, en je moeder met die kaart betalen. Ik heb al zeker een half jaar geen bankpas meer gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-01-2024 18:18 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Dat kan niet. Ik gebruik wel Satsback naast Plutus voor online aankopen

Ik ben groot fan van cashback crypto kaarten, zoals Plutus. Ik heb hier over de afgelopen 2 jaar ruim €3500 mee verdiend. Wat je moet doen is alles, en je moeder met die kaart betalen. Ik heb al zeker een half jaar geen bankpas meer gebruikt.
Ja Plutus is inderdaad geweldig. Gebruik het ook al jaren.
Heb je een ref code voor die SatsBack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de cashback is alleen leuk als je geen geld rekent voor hoeveel tijd je in die apps en credit cards moet steken. Als ik een half uur overwerk heb ik het verschil er al uit. Daar ga ik niet voor kutten met apps en nieuwe cards aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
Ik begrijp wat je zegt, maar Plutus is letterlijk een nieuwe kaart in gebruik nemen en that's it. Dus dan gaat je redenatie niet op.

Woolsocks... is iets anders. Telkens die app openen en liggen k*tten..., maar het werkt wel! Dus doe je grotere aankopen, dan zou ik toch eens even Woolsocks openen.

De man hierboven zei dat hij duizenden euro's had verdiend met Plutus, ik ook... Het werkt echt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornyt
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07-02-2024
Uitbetaling aanvraag naar meerderen maanden te moeten wachten op de cashback

Naar Uitbetaling aanvraag 5 dagen gewacht nog niks contact opgenomen krijg ik te horen de Uitbetaling is geblokkeerd dus we gaan de Uitbetaling aanvraag annuleren probeer het maar met kleine bedrag van 50 euro de cashback is 4000 euro dan ben ik bijna een jaar kwijt aan me geld ontvangen als er niet elke keer een probleem op doet

Naar dat het geannuleerd is toch maar weer opnieuw gedaan met meteen het verzoek om de uitbetaling te controleren kreeg te horen dat er niks mis mee is en dat het max binnen 5 werkdagen op me rekening moest staan

Ondertussen is het de 6 de werkdag en nog steeds niks ook op de app staat dat het nog steeds in uitvoering is

Ze reageren ook niet meer op mijn mailtjes

Ik word gewoon in de maling genomen door ze en ben er klaar mee

Ik ga naar een rechtbank als het vandaag niet op me rekening staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:29
Bjornyt schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:59:

Naar Uitbetaling aanvraag 5 dagen gewacht nog niks contact opgenomen krijg ik te horen de Uitbetaling is geblokkeerd dus we gaan de Uitbetaling aanvraag annuleren probeer het maar met kleine bedrag van 50 euro de cashback is 4000 euro dan ben ik bijna een jaar kwijt aan me geld ontvangen als er niet elke keer een probleem op doet

Naar dat het geannuleerd is toch maar weer opnieuw gedaan met meteen het verzoek om de uitbetaling te controleren kreeg te horen dat er niks mis mee is en dat het max binnen 5 werkdagen op me rekening moest staan

Ondertussen is het de 6 de werkdag en nog steeds niks ook op de app staat dat het nog steeds in uitvoering is

4000 euro? Hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semve
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-06 11:31

Hoe kun je 4000 euro cashback bij elkaar sparen? Ik gebruik het zelf ook, maar dat lijkt me wel erg veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woolsocks
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 06-03-2024

Geachte Bjornyt,

Wij hebben contact opgenomen met de verkoper en er lijken zich onregelmatigheden te hebben voorgedaan met de transactie. Wij hebben vervolgens meermaals getracht telefonisch en per mail contact met je op te nemen om de betreffende transacties te bespreken. Helaas krijgen wij hierop geen respons.

Graag horen we snel van je om een en ander op te helderen en om de informatie die wij van de verkoper hebben ontvangen inzake deze transactie te verifiëren.

Groet,
Team Woolsocks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HakanT
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-01 19:02
Bedankt maar even off-topic, hoe handig is om een 3de partij volledig inzage te geven op je rekening voor die paar tientjes die je gaat besparen?

Is het ook mogelijk om een andere random rekening te koppelen die je kan aanmaken zoals BUNQ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whoeier
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06 23:21
HakanT schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:49:
Bedankt maar even off-topic, hoe handig is om een 3de partij volledig inzage te geven op je rekening voor die paar tientjes die je gaat besparen?

Is het ook mogelijk om een andere random rekening te koppelen die je kan aanmaken zoals BUNQ?
Dat is exact wat ik heb gedaan, een rekening gekoppeld die niet/amper gebruikt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 11:16

ptjuh

New day, same old shit

zijn er nog mensen die Woolsocks gebruiken?

ze hebben hun dienstverlening wel een stukje uitgebreid met allerlei beleggings mogelijkheden enzo?

Wie heeft er bijvoorbeeld zijn rekening gekoppeld aan Woolsocks?

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 07:06
Je kan een ontvangen cashback niet laten uitbetalen in cadeaubonnen, ook al zeggen ze van wel.
Je moet sowieso je bankrekening koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mt21
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 11:28
Bij Woolsocks / BudgetBakers moet je je rekening koppelen...

Nu heb ik bij mijn bank een betaalrekening, een gezamenlijke rekening én een spaarrekening lopen...

op het moment dat je je bankrekening koppelt heeft Woolsocks en BudgetBakers dus toestemming om
AL DEZE REKENINGEN in te kijken en alle transacties in te zien! Het staat namelijk onder 1 clientnummer

Vraag is wat doen ze Nu en in de toekomst met al deze informatie...? Ik voel me daar niet fijn bij dus toch maar niet doen lijkt me!

Graag reacties, benieuwd naar jullie ideeën hierbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Als je het niet erg vind dat je hele privacy verkocht wordt is het prima:
YakuzA in "woolsocks cashback: wat is het?"
Vergeet niet dat jij het product bent in deze transactie.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedIT
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:54
ptjuh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:50:
zijn er nog mensen die Woolsocks gebruiken?

ze hebben hun dienstverlening wel een stukje uitgebreid met allerlei beleggings mogelijkheden enzo?

Wie heeft er bijvoorbeeld zijn rekening gekoppeld aan Woolsocks?
Dan moet je ook nog goed opletten; als je niet 2x per maand gebruik maakt van hun cashback acties, dan komen er 2,99 aan kosten bij. Dit is voor de servicekosten.

Plankosten:
3x cashback = geen kosten.
Zonder cashback = 1.99 aan kosten.

Je moet dus of een voucher kopen of een boodschappen deal doen of online winkelen bij ze, meerdere malen per maand, wil je dus een 'gratis' beleggingsrekening willen.

Aandelen worden alleen verkocht of gekocht op een vrijdag.

Hierbij trouwens een linkje waar al je informatie heen gaat als je met ze in zee gaat:
https://woolsocks.eu/lega...kie-Statement_NL_v2.0.pdf
Pagina: 1