Mijn vriendin wil graag overstappen van haar Chromebook naar een Windows omgeving, hierbij wil ze het gemak van een tablet behouden omdat ze in het onderwijs werkt en veel gebruik maakt op het werk van een laptop. Het liefst wil ze een 13/14inch scherm omdat dit makkelijk mee te nemen is in de tas (met natuurlijk een sleeve), we hebben besloten om dan gewoon een goede laptop aan te schaffen zodat we geen twee meer hebben zoals nu. Want haar oude school laptop is inmiddels 9 jaar oud en die word alleen nog thuis gebruikt en moet ook een keer worden vervangen.
Nu waren we vandaag bij de Mediamarkt en daar hebben we een hele mooi Lenovo laptop gevonden, maar vragen wij ons af wat de ervaringen/meningen hier zijn over dit model: Lenovo IdeaPad Flex 5 14ALC05 (82HU014JMH) aangezien er maar 1 verkooppunt is.
Wat ga je met je laptop doen?
Outlook, Google Chrome, Office 365, Teams en soms zal ik er een licht spelletje op spelen.
Wat is je budget?
€1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dagelijks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, Lenovo
Nu waren we vandaag bij de Mediamarkt en daar hebben we een hele mooi Lenovo laptop gevonden, maar vragen wij ons af wat de ervaringen/meningen hier zijn over dit model: Lenovo IdeaPad Flex 5 14ALC05 (82HU014JMH) aangezien er maar 1 verkooppunt is.
Wat ga je met je laptop doen?
Outlook, Google Chrome, Office 365, Teams en soms zal ik er een licht spelletje op spelen.
Wat is je budget?
€1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dagelijks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, Lenovo
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 26-09-2022 12:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †