Members only: vraagje
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 96% gewijzigd door Danny Phantom op 06-11-2022 23:22 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Danny Phantom op 06-11-2022 23:22 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 24-09-2022 22:38 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
[ Voor 99% gewijzigd door Danny Phantom op 06-11-2022 23:28 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ga die docent platmailen en als hij niet reageert, ga de EC erin betrekken. Het is verdomme begin van het schooljaar een cijfer invoeren is voor hem een paar minuten werk, het kost jou straks een jaar aan werkervaring + collegegeld. Betrek je SLBer erin en des noods een decaan als je geen resultaat krijgt. Die decaan staat iets verder van het geheel en gaat belangen afwegen. Daar gaat, bij een goede decaan, onherroepelijk een schop onder de kont van die docent uit volgen, even er vanuit gaande dat je deze stage vorig schooljaar hebt of nog eerder afgerond. Kijk ook je OER na hoe lang een docent hierover mag doen, dat soort zaken zijn namelijk gewoon vastgelegd en zijn de reden waarom die decaan een schop gaat uitdelen.Danny Phantom schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:33:
Helaas, ik heb dat al geprobeerd maar doordat mijn docent mijn stage cijfer nog niet heeft ingevoerd wilden ze dat niet.
Wellicht helpt mijn ervaring hierin: Mijn eerste poging tot afstuderen verliep erg stroef (bedrijfsbegeleider die in een burn out terecht kwam, opdracht die niet aansloot en een docent die niet goed op de net veranderde overgangseisen had gelet, maar mij feedback en dergelijke gaf op basis van de oude overgangsnormen). Ik was mijn eerste baan al kwijt voordat ik überhaupt begonnen was. Ik had geen HBO diploma, dus was deze werkgever niet meer geïnteresseerd.Danny Phantom schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:03:
Ik weet precies hoe het werkt, in mijn omgeving verschillende mensen die ditzelfde probleem hebben. Nu hoop ik dat wanneer de tijd komt ik sterk genoeg in mijn schoenen staan om dit te voorkomen
Persoonlijk neig ik ernaar te zeggen: kies een iets groter bedrijf. Kies een bedrijf waar een aantal seniors zitten waaraan jij jezelf kan optrekken. En als je van plan bent na je afstuderen daar door te gaan, zorg dat je nu alvast afspraken gaat maken over salarisgroei met een HBO diploma. Later nog meer eisen kan je altijd doen als het je niet aan staat, maar ook hier weer: zorg ervoor dat je iets hebt om naar terug te grijpen.Ik ben niet heel kieskeurig, zolang het software engineering is. En liefst bij een klein bedrijf, dat is dan ook wat ik eerst eens ga proberen, bij detacheerders heb ik altijd een beetje een raar gevoel. Regio is Emmen, Drenthe/Overijssel zeg maar. En dat deeltijd is een goed idee, ga ik me eens in verdiepen!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq