used time = 17.50 s
no errors detected ... press any key
hehehe, wat nou op een intel doet hij het ook goed? dit is op een p2 233 btw.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
mijn bedoeling van dit topic was natuurlijk om erachter te komen of er ook maar 1 iemand is die een buggy proc heeft.
Volgens de berichten van AMD sluipt dit bugje door de mazen van het test-programma (wat ze gebruiken voordat of nadat de chip gepackaged wordt).
Wat wel raar is is dat als je een topic open over 'probleem met IBM/Seagate/Maxtor/etc hd' oid er meteen volksstammen zijn die het probleem of andere problemen met dezelfde merken ook hebben, waardoor je meteen denkt dat IBM/Seagate/Maxtor/etc slechte waren leveren....
Het is een logisch gevolg als je vraagt wie ergens problemen mee heeft, dat het inderdaad lijkt of het bewuste produkt echt een probleem heeft.
Het verbaast me dus dat deze bug gevonden is terwijl blijkbaar niemand betroffen is...
OF WEL??
Wie heeft getest en een bug gevonden in zijn AMD Processor??
Posten graag!!
We kunnen er dan stilzwijgend vanuit gaan dat alle anderen:
of er niets om geven,
of geen bug hebben.
Maw, graag alleen reacties van mensen met buggy procs van AMD.
Voor buggy Intel procs, eigen topic starten.
Bij voorbaat dank,
aRTee
nadat.. LOLVolgens de berichten van AMD sluipt dit bugje door de mazen van het test-programma (wat ze gebruiken voordat of nadat de chip gepackaged wordt).
Misschien is het alleen van een bepaalde datum
Localhost is where the heart is
Verwijderd
FPU division-bug any one ? maar dat was dan bij alle pentiumsOp dinsdag 28 augustus 2001 16:04 schreef supermel_nl het volgende:
hehe buggy amd, zou intel dat ook hebben ?
i820 MTH voor wie nog meer wil ?
Ben ik ook naar op zoek, ik kan m'n cpu in m'n server niet testen, zit geen fdd in, en ik wil hem ook niet rebooten.Op dinsdag 28 augustus 2001 09:45 schreef Sire het volgende:
Is er ook nog een testprogramma voor linux?
En m'n Duron 750 heeft ook no probs
Had zo gehoopt me 850 buiten te kunnen smijten
athlon 700
Choose life
Die bug is willekeurig voorgekomen bij alle K6 en K7 varianten van 1998 tot aan dit jaar, zo schijnt. Ze hebben die maas in hun controlesysteem inmiddels gedicht, dus de nieuwere procs zullen er geen last van hebben mag je aanemen. Daarvoor schijnt het sowieso om een klein percentage te gaan, dus de kans dat je nu nog iemand hier aantreft met een oudere AMD proc die die bug heeft, is zeer klein.Op dinsdag 28 augustus 2001 11:56 schreef Bigs het volgende:
Ach.. volgens mij word iedereen weer helemaal verkeerd geinformeerd. Waarschijnlijk is het alleen op een bepaalde serie Durons en TBirds oid. Kan me niet voorstellen dat zo'n bug er al 3 generaties in zit.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ben beestjesvrij
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
[cliche-mode]
bdw, waar zit de "any key" eigenlijk? :]
[/cliche-mode]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
maargoed...
ff hier uitgevoerd op een DV 1GHz
geen fouten (5,05 sec)
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Dus geen errors, maar ook geen pmullhuw
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
nope geen bugs hier !
Geen errors.
test die ook gewoon aleen 14.6 seconden
Lekker zijn is een gave :)
I'm partial to your abracadabra
JAAAAAAAAAA dat is traag want:Op dinsdag 28 augustus 2001 19:42 schreef lordspacie het volgende:
mijn intel pIII 933
test die ook gewoon aleen 14.6 secondenbeetje lang?
Mijn Intel Pentium III 700@833
used time = 5.51 s
Verwijderd
LOL Nee hoor, just kidding
Dus, ter info, als je deze melding krijgt heb je een heel bijzondere processor want er lijkt tot nu toe nog niemand te zijn die de bug heeft. AMD heeft dus gelijk als ze zeggen dat er maar ontzettend weinig processors met dit foutje zijn.
Ik wed dat er meer mensen zijn met een afgebrokkelde core
De K6-III bevat die MMX-instructie waarschijnlijk gewoon niet.Op dinsdag 28 augustus 2001 19:34 schreef oehoe het volgende:
Bij m'n K6-III: pmullhuw not detected, used time = 11.67 s, no errors detected ...Dus geen errors, maar ook geen pmullhuw
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
dude, mijn K6-2 heeft ze dan wel aangezien ik niet zo'n vage melding kreeg.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:00 schreef Dawai het volgende:
[..]
De K6-III bevat die MMX-instructie waarschijnlijk gewoon niet.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Naja,.. voorlopig kunnen we wel concluderen dat het een bug is die slechts een HEEL KLEIN percentage processoren betreft... als er hier niemand last van heeft..Bubbles - dinsdag 28 augustus 2001 19:33
en degene die dit topic starte zei nog wel: "alleen reacties van mensen die de bug wel hebben...."
maargoed...
ff hier uitgevoerd op een DV 1GHz
geen fouten (5,05 sec)
Storm in een glas water, eindelijk Intel fans die wat te zeuren hebben (Athlon had 8 errata toen 'ie uitkwam, nu nog zo'n 2 geloof ik, Intel PIII nog altijd zo'n 40 oid.. check de datasheets, maar misschien noemen ze het nu 'features'
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
60+ fps full detailOp dinsdag 28 augustus 2001 10:35 schreef Peltier het volgende:
hey dinictus waarom heb je niet ff gekeken of die 1,4GHz cpu van je niet wat verder kan dan 1,4Ghz?
speel je toevallig tribes II? ik vraag me af hoe de performance is met een gf3 en 1,4Ghz cpu
de kans dat je er één hebt is dus errug klein
"Ik moet een nieuwe gitaar." - "Hoezo? Is je oude stuk?" - "Nee, die ligt in de poep." - "Alweer?" - "Nog steeds."
6,7 seconden op een classic Athlon 750@814
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
TraagOp woensdag 29 augustus 2001 12:33 schreef njboersma het volgende:
geen bugs hiero.
6,7 seconden op een classic Athlon 750@814
op een Tbird 1.000 NT4 (vandaar de snelheid)
Maar ik snap al niet dat je een buggie AMD laat omruilen, voor een paar 100 koop je een nieuwe en heb je een collectersitem over (want zo te zien heeft niemand er 1 met een bug, dus zal idd wel een handvol zijn).
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Er staat wie heeft er error's niet "wie heeft ze niet"
Uilskuikens!!!:7
Pak je rust!
Uhmmmmmmmmm, snap jij het nou niet, of doe jij nou helemaal net alsof en neem je iedereen in de zeik?Op woensdag 29 augustus 2001 10:40 schreef limoentje het volgende:
geen errors hier op mijn AMD Pentium3 Katmai Slot1 600![]()
![]()
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
geen errors.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
All that you know, is at an end
Verwijderd
De "nul-optie" voert alle tests uit, et voila: BUGzzz!
Iedereen nog een keertje testen?
Geen inspiratie
TB1,4@1,7
geloof ik geen hout van.Op zondag 02 september 2001 12:19 schreef MarcelG het volgende:
geen errors, 1,3 secondetjes
TB1,4@1,7
Rick doet er 2,3 over. Dan doe jij het niet,door die paar mhz meer, in 1,3.
Geen inspiratie
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Concrete Loop Watercooling
Met 128MB ram en een hele zooi proggies open.