MSI GF75 10SCXR-242NL laden met USB-C

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Moryana
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17-09-2023
Mijn vriend heeft een MSI laptop MSI GF75 10SCXR-242NL. Helaas is hij achter zijn oplaadkabel blijven haken en is de lader afgebroken.

Weet iemand welke USB c lader we kunnen gebruiken? Er zit geen garantie meer op dus terug naar de winkel kan niet. Ik zag dat bij de usb ingang wel een icoon staat voor opladen.

Ik zag laders van 65w maar of dat genoeg is weet ik dus niet.

Hij speelt graag planet zoo, city skyline en fortnite. Spellen die nu op alleen de accu niet fijn spelen of heel snel de laptop leeghalen.

Heeft iemand een msi laptop die vergelijkbaar is met die van mijn vriend die deze laad via USB?

Welke usbc lader is compatibel met deze laptop?

[ Voor 4% gewijzigd door Moryana op 24-09-2022 20:12 ]

Alle reacties

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Volgens de handleiding op Coolblue.nl niet: https://manuals.coolblue....f75-thin-10scxr-025nl.pdf
The slim and sleek USB Type C connector features reversible plug orientation and up to 5V/3A power supply for external devices.
De laptop kan dus tot 15 watt aan stroom leveren, maar niet opladen via die poort.

De rest van de poorten is usb-a, dus daar kun je sowieso niet de laptop mee opladen.

Game laptops kunnen vaak niet via usb-c opgeladen worden. Daar kan gewoon niet de hoeveelheid stroom doorheen die de laptop tijdens en gebruik nodig heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door White Feather op 24-09-2022 23:47 ]