Toon posts:

Wie nog last van shimmering probs en Radeon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft nog last van een instabiel beeld bij een combinatie van Radeon en trinitron (iiyama) beeldbuis. Ik heb zelf ondanks de allerlaatste drivers van Radeon nog altijd een licht trillend beeld. Vooral rondom de letters op het bureaublad. Je kan het bijna niet zien, maar ik werk het doordat ik hoofdpijn krijg als ik met de Radeon draai. Ik heb mijn geforce 1 ddr weer van stal gehaald (wel minder mooi/scherp beeld), die wel geheel rustig beeld geeft. De hoofdpijn is weg. Is shimmering problem al helemaal de wereld uit?

Ik draai in win2000. De drivers van win 9x zijn stabieler (minder onrustig) heb ik het idee.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
sim-pel, te lage refreshrate!!!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 13:06
Ik heb het niet met een radeon, maar wel met een viper v330 op een oude pc. Mijn radeon doet het hier prima, maar we hebben voor die viper een nieuwe monitor 15 inch gekocht en daar heb ik ook steeds flikkerend beeld, op een 17 inch deed ie het wel goed!
Ik vraag me af waardoor dat komt, ik kan echt niet naar dat beeld kijken, wordt er helemaal gek van :(

Verwijderd

Probeer eens radeontweaeker en dan de optie use slower edge aan te vinken. heeft bij mij veel geholpen (tot nu toe) op mijn vmp 451 en radeon 64mb ddr

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 09:15 schreef Backdraft het volgende:
Wie heeft nog last van een instabiel beeld bij een combinatie van Radeon en trinitron (iiyama) beeldbuis
[flauwe mierenneuker mode]

Hmm, ik dacht altijd dat iiyama een diamondtron beeldbuis had :P
[/flauwe mierenneuker mode]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zie het flikkeren van de tekst onder de iconen op het bureaublad alleen onder win2000. Is dat bij jullie ook zo, of is radeon in win2000 bij jullie ok.

Verwijderd

Topicstarter
nog kort vraagje. Welke drivers geven in win2000 de beste resultaten qua snelheid en beeld en hebben gheen shimmering?

Verwijderd

je moet even mijn oplossing proberen die ik net gaf. Dat is een werkende oplossing voor veel personen.

Ik weet verder niet welke drivers in win2k de problemen niet geven. Probeer de nieuwste eens die op www.rage3d.com staan.
Pagina: 1