Ik heb een badkamer met kunstof plafondplaten (25cm breed). Ik wil deze tijdelijk weghalen om ventilatie aan te leggen en ze daarna weer terug plaatsen.
Het demonteren wil ik dus doen met zo min mogelijk beschadigingen.
Er is echter geen beweging in te krijgen. Ik heb aan beide kanten de afwerk strip weggehaald. Aan één kant zitten de platen strak tegen de muur, aan de andere kant zit er 1.5cm ruimte. De kant waar nog ruimte is, is ook de kant met een plaat van 15cm dus ik denk dat dat de laatste kant is die gemonteerd is. Ik denk ook dat ik daar moet beginnen.
Aan geen van de kanten is iets van schroeven, spijkers, nietjes te zien dus ik heb geen idee hoe het vast zit.
Ik kan die laatste plaat ook niet schuiven.
Tot slot, ik weet niet welk merk dit is.
Heeft iemand een idee hoe dit vastgemaakt is?
:strip_exif()/f/image/70MbMJQRAhOTuOrxieZAaNaA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5wd6PqI5jNOniPrCm40tLxc.jpg?f=fotoalbum_large)
Het demonteren wil ik dus doen met zo min mogelijk beschadigingen.
Er is echter geen beweging in te krijgen. Ik heb aan beide kanten de afwerk strip weggehaald. Aan één kant zitten de platen strak tegen de muur, aan de andere kant zit er 1.5cm ruimte. De kant waar nog ruimte is, is ook de kant met een plaat van 15cm dus ik denk dat dat de laatste kant is die gemonteerd is. Ik denk ook dat ik daar moet beginnen.
Aan geen van de kanten is iets van schroeven, spijkers, nietjes te zien dus ik heb geen idee hoe het vast zit.
Ik kan die laatste plaat ook niet schuiven.
Tot slot, ik weet niet welk merk dit is.
Heeft iemand een idee hoe dit vastgemaakt is?
:strip_exif()/f/image/70MbMJQRAhOTuOrxieZAaNaA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5wd6PqI5jNOniPrCm40tLxc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eAvvEwLZRSsvpx1d9mzJvpUs.jpg?f=fotoalbum_large)