Vraag

• Thomasw11111
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-10-2023
Hey lezer,

Ik heb een Xiaomi Redmi note 8 pro.
Mijn downloadsnelheid is 3mb/s als airplane mode uit staat en 35mb/s als deze aan staan. Nogal een verschil dus. Airplane mode altijd aan laten staan is ook geen optie. Iemand tips??
Ik weet dat het komt doordat mijn telefoon niet bezig is met berichten en signalen binnenkrijgen verwerken wanneer airplane mode aan staat, maar ik snap niet waarom dit zo'n grote impact heeft en hoe ik het kan verhelpen..

Mvg,

Thomas Wagemaker

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:48

lordsnow

I know nothing

Ik dacht dat Airplane mode juist bedoeld was om alle communicatie (Wifi/Bluetooth/4g of 5g/GPS) uit te zetten? Hoe kan je dan uberhaupt verbinding hebben?

Tbh, het klinkt alsof je schakelt tussen 4g/5g en Wifi. En dan nog is de snelheid (heel) laag, voor beide.

[ Voor 26% gewijzigd door lordsnow op 24-09-2022 15:06 ]

• Thomasw11111
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-10-2023
Je kunt tegenwoordig je airplane mode aanzetten tegelijkertijd met wifi. En wifi met airplane mode geeft 30mb/s en zonder maat 3mb/s download. 4g geeft prima snelheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:39

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hebben we het nu over milibit, Megabit of MegaByte ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Is het toestel nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een telefoon. Schopje van IH naar AND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:48

lordsnow

I know nothing

Is de wifi op je Xiaomi Redmi note 8 pro wel snel wanneer je verbonden bent met een ander wifi netwerk? En hebben andere apparaten verbonden met je eigen wifi netwerk wel een snelle verbinding? Oftewel, kan je bepalen of het probleem ligt bij je mobiel of wifi-netwerk?
Pagina: 1