Goedemiddag,
Ik heb even een korte vraag. Ik ben bezig met het voorbereiden van het vervangen van een thermostaatkraan voor in de douche.
Ik heb een Grohe Grohtherm 1000 performance aangeschaft en de handleiding brengt mij in verwarring.
In de handleiding staat de onderstaande illustratie welke betrekking heeft op de uitvoering welke ik wil monteren, namelijk de 12cm variant.
Nu is te zien dat er alleen een kunststof filtertje geplaatst dient te worden (zit bijgeleverd) tussen de koppeling en de kraan. Mijn gevoel zegt dat hier ook nog een fiberringetje tussen moet. Het kunststof dicht imo niet af.
Wat adviseren jullie?
:strip_exif()/f/image/iVg566nTQMPi8bl4phmIITxl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a38NF2qibm8XrRqTCT7aHt8W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OKXzwn5iW6KCcGyNXUMglrmT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb even een korte vraag. Ik ben bezig met het voorbereiden van het vervangen van een thermostaatkraan voor in de douche.
Ik heb een Grohe Grohtherm 1000 performance aangeschaft en de handleiding brengt mij in verwarring.
In de handleiding staat de onderstaande illustratie welke betrekking heeft op de uitvoering welke ik wil monteren, namelijk de 12cm variant.
Nu is te zien dat er alleen een kunststof filtertje geplaatst dient te worden (zit bijgeleverd) tussen de koppeling en de kraan. Mijn gevoel zegt dat hier ook nog een fiberringetje tussen moet. Het kunststof dicht imo niet af.
Wat adviseren jullie?
:strip_exif()/f/image/iVg566nTQMPi8bl4phmIITxl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a38NF2qibm8XrRqTCT7aHt8W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OKXzwn5iW6KCcGyNXUMglrmT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HqJErBxeg1H96qKsbVZLrO1z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 24-09-2022 13:44 ]