Cartridge huismerk met redelijke kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

• gebruiker001
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 10:45
Wij hebben onderstaande cartridges gebruikt. €12 voor 12 cartridges is natuurlijk erg goedkoop. Printen gaat prima. Kwaliteit is best ok, alleen na een paar weken verkleuren foto's enorm. De foto's hangen in de slaapkamers van de kids aan de muur, waar weinig licht op komt en zeker geen zonlicht. Het fotopapier dat ik gebruik is ook van lage kwaliteit. Treedt dit verkleuren op bij alle huismerken, of zijn er mensen die wel echt betere ervaringen hebben met afgedrukte foto's?

https://www.megadealshop....p-gratis-verzending656629

Is er iets beters te vinden voor een redelijk scherpe prijs? Ik ben wel benieuwd naar ervaringen. Het hoeft allemaal geen topkwaliteit te zijn. Het is maar om heel af en toe een kiekje af te drukken.

[ Voor 20% gewijzigd door gebruiker001 op 24-09-2022 09:33 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Welke andere shops en ervaringen heb je zelf al gevonden voor we hier suggesties gaan doen die je zelf al had uitgezocht :)?

• gebruiker001
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 10:45
br00ky schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:14:
Welke andere shops en ervaringen heb je zelf al gevonden voor we hier suggesties gaan doen die je zelf al had uitgezocht :)?
Aanbod genoeg. Zie door de bomen het bos niet. De reviews op betreffende sites vind ik niet erg veel zeggen. 1000 reviews met 5 sterren van mensen die zeggen dat het snel bezorgd is word ik niet veel wijzer van. Ik kan weinig vinden over de kwaliteit van een foto na een paar weken/maanden.

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Maar welke sites en reviews dan? Want hier krijg je dezelfde meningen...

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Overigens is je usecase ook nog onduidelijk. Je schrijft foto's en verkleuren, dus ik neem aan dat je foto's wilt printen en die wilt ophangen? Of verkleuren ze ook al in het donker in de kast?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met huismerk cartridges (ik gebruikte ze van Printabout) in HP en Epson printers. Slechte kwaliteit inkt, streperig, niet goed uit te lijnen etc. Anders dan originele cartridges komt er hier niet meer in. De besparing is maar een paar tientjes per jaar maar de ergernis veel groter.
Pagina: 1