Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dirkp106
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-11-2022
Hoi Allemaal

Mss een niet zo voor de hand liggende vraag maar wij zijn bezig met de plannen om een prive welness te gaan uitbaten.
Nu ben ik al effe aan het kijken hoe we alles gaan verwarmen en voorzien van stroom.
Wellness bestaat uit sauna , ir sauna, haman, jacuzzi buiten en een buiten zwembad van 7 op 3 en 1.4 diep.
Jaccuzi is aangesloten op buffertank van 20m³ en zwembad heeft buffertank van 5 m³.
jacuzzi staat op 38° zwembad op 29°.

Nu is de grote vraag hoe ga je dit uitvoeren omzo goedkoop mogelijk te verwarmen.
kachel in de sauna is 7 kw.

zonnepanel met batterij en warmte pompen?
gasketel?
wkk?

Ik zie het momenteel even niet .

Wat is jullie idee hierover?

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zie het momenteel even niet .
Helaas niet een populair antwoord maar over welk budget gaat het & wat zeiden bedrijven die in dit soort installaties uitblinken?

Maar als je, in jouw woorden, al effe aan het kijken bent, welke opties heb je dan gevonden, wat zijn daar de voor- en nadelen van, en waarom zoek je nu naar alternatieven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dit vereist een complex stukje engineering . Hiervoor moet je naar een installatieadviesburo.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 23:18
In plaats van 'effe te kijken' hoe je dit gaat doen, zou ik zeggen dat je beter iemand in kan huren die het voor je uit kan zoeken :) Of, aangezien je het blijkbaar zo goedkoop mogelijk wilt doen, is dit misschien niet de juiste markt (en moment) voor jou.

The devil is in the details.

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Dit is een zeer grote beslissing die grote impact op je bedrijf gaat hebben.

Niet iets om te makkelijk over te denken.