Godfather Bodybuilding topic reeks
Post je screenshot eens met de foutmelding.
Wij hebben hier op de zaak ook last van. Het is volgens mij een timeout. Je kan in het register de timeout tijd aanpassen maar ik weet niet meer waar precies. Maar als jij een screenshot post kan ik je maybe nog wel meer vertellen.
Wij hebben hier op de zaak ook last van. Het is volgens mij een timeout. Je kan in het register de timeout tijd aanpassen maar ik weet niet meer waar precies. Maar als jij een screenshot post kan ik je maybe nog wel meer vertellen.
Dit is de melding die in 't Systemlog komt:
EventID : 7031
Source : Service Control Manager
Type : error
The Network Associates McShield service terminated unexpectedly. It has done this 1 time(s). The following corrective action will be taken in 60000 milliseconds: Restart the service.
Zoeken op EventID 7031 heeft geen enkele zin, aangezien alle Service Control Manager errors die ID hebben.
M$ kan er geen zinnig woord over zeggen dus.
EventID : 7031
Source : Service Control Manager
Type : error
The Network Associates McShield service terminated unexpectedly. It has done this 1 time(s). The following corrective action will be taken in 60000 milliseconds: Restart the service.
Zoeken op EventID 7031 heeft geen enkele zin, aangezien alle Service Control Manager errors die ID hebben.
M$ kan er geen zinnig woord over zeggen dus.
volgens mij heb ik een paar dagen geleden gelezen over een foutje in een update, zou het dit kunnen zijn? Ik kan de link niet meer vinden...
Verwijderd
Welke versie van Mcafee draai je? Het is n.l. bekend dat versie 4.5 een beetje buggy is. Voor versie 4.5 is een ServicePack 1 beschikbaar.
Zelfde probleem op werk met McAffee, maar dan met NT. De shield disabled zichzelf en tjidens de DAt files update of 4.5 loopt ie helemaal vast
Klopt, wij hebben dit probleem ook op onze NT bakken.Op woensdag 29 augustus 2001 11:28 schreef Chillmeister het volgende:
Zelfde probleem op werk met McAffee, maar dan met NT. De shield disabled zichzelf en tjidens de DAt files update of 4.5 loopt ie helemaal vast
Ik zal waarschijnlijk vanmiddag de SP1 update uitvoeren.
Of 't werkt laat ik nog wel horen...
Laatste paar updates lopen bij ons ook bagger. Wij gaan dan ook over op ESAFE....McAfee pakte bij ons laatst 3 besmettingen van users niet 
1 ervan was een worm, met als gevolg dat er bedrijfsinfo is rondgestuurd
1 ervan was een worm, met als gevolg dat er bedrijfsinfo is rondgestuurd
Voor ons is 't jammergenoeg teveel werk om een andere virusscanner te implementeren binnen de organisatie.
Maaruh...
Waar halen jullie trouwens SP1 vandaan?
Ik vind hem niet op de McAfee site...
(of ligt dat weer aan mij?)
Maaruh...
Ik heb het zelfde probleem. Waarschijnlijk crasht tie vaker in combinatie met andere software installaties.
khad enige dagen een IIS logfile analyzer lopen van webtrends. Sinds die tijd crashte mcafee iedere keer (iedere 15 minuten). Na deinstallatie niet meer.
dus.....
khad enige dagen een IIS logfile analyzer lopen van webtrends. Sinds die tijd crashte mcafee iedere keer (iedere 15 minuten). Na deinstallatie niet meer.
dus.....
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik ben effe aan het uitzoeken voor werk of het beter is om Norton aan te schaffen, aangezien McAffee geen support meer levert aan onze verise die we hebben
Ik denk dat het wel mee kan vallen, zo d8en wij eerst ook. Maar het is heel simpel. 1 server is verantwoordelijk voor disrtributie via de organisatie. Al gaat het via het netwerk, internet, huurlijn maakt niets uit.Op woensdag 29 augustus 2001 12:53 schreef MrJ het volgende:
Voor ons is 't jammergenoeg teveel werk om een andere virusscanner te implementeren binnen de organisatie.
Maaruh...
Alleen installeren op server, loginscript van users aanpassen, en de rest gaat vanzelf. Ben er erg tevreden over, ook de updates van client en server gaat automatisch, ingebouwde personal firewall, toppakket.
OK, klopt.
Maar het zijn wel 250 clients in ons WAN die een nieuwe scanner moeten krijgen en waar de oude ook weg moet!
Dat gaat niet altijd even makkelijk...
Maar welk pakket gebruik je dan, dat 't zo makkelijk gaat?
Maar het zijn wel 250 clients in ons WAN die een nieuwe scanner moeten krijgen en waar de oude ook weg moet!
Dat gaat niet altijd even makkelijk...
Maar welk pakket gebruik je dan, dat 't zo makkelijk gaat?
Als het goed krijg je de nieuwe versie gewoon opgestuurd als je Total Virus Defense aangeschaft heb daar staat ook de Service Pack op.
Check effe wat jullie allemaal gekocht hebben want als je de update service voor products ook hebt dan krijg je ook standaard support en bij zware ellende koen ze dan langs.
Tenminste dat is wat ik weet als je bij Dataalert koopt.
Check effe wat jullie allemaal gekocht hebben want als je de update service voor products ook hebt dan krijg je ook standaard support en bij zware ellende koen ze dan langs.
Tenminste dat is wat ik weet als je bij Dataalert koopt.
Hmmm, SP1 voor McAfee werkt niet.
Ik heb nu de 'recovery time' van de service van 1 naar 3 minuten gezet.
Dat is de tijd hoelang de service wacht voor zichzelf te herstarten.
Het lijkt er op dat de service uitgaat tijdens de update, waarna de service nog tijdens diezelfde update weer wordt geprobeerd te starten, wat dus niet gaat.
to be continued...
Ik heb nu de 'recovery time' van de service van 1 naar 3 minuten gezet.
Dat is de tijd hoelang de service wacht voor zichzelf te herstarten.
Het lijkt er op dat de service uitgaat tijdens de update, waarna de service nog tijdens diezelfde update weer wordt geprobeerd te starten, wat dus niet gaat.
to be continued...
Verwijderd
Ik heb een soortgelijk probleem met McAfee Virusscan Enterprise 8.0.0.
Alleen met Event ID 7034.
Spontaan wordt de service gestopt, zonder dat er een hint / reden wordt opgegeven. Ik vind bitter weinig op het internet. En ja op tweakers dus wel. Aleen is deze post al een paar jaar oud.
@Mr. J. Heb je dit probleem toendertijd kunnen tackelen? Zo ja, hoe heb je het toen aangepakt?
Greetz
Spontaan wordt de service gestopt, zonder dat er een hint / reden wordt opgegeven. Ik vind bitter weinig op het internet. En ja op tweakers dus wel. Aleen is deze post al een paar jaar oud.
@Mr. J. Heb je dit probleem toendertijd kunnen tackelen? Zo ja, hoe heb je het toen aangepakt?
Greetz
Ik heb om eerlijk te zijn totaal geen idee kerel, sorry.
Is voor v8.0 niet ooit een patch uitgebracht? Iets met patchversie 13?....Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:36:
Ik heb een soortgelijk probleem met McAfee Virusscan Enterprise 8.0.0.
Greetz
Probeer eens of je die kunt DL-en cross your fingers......
Waar ik onder W2K-SP4 met MCAfee 4.5SP1 tegen aanliep, was dat ie eruitknalde, nadat ik een update van de MSInstaller had gedownload en geinstalleerd.MrJ schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:58:
Ik heb om eerlijk te zijn totaal geen idee kerel, sorry.
Ik heb MCAfee toen maar verwijderd en ook geupdate naar een nieuwere versie.
Pagina: 1