Crypto rig moet weg, waar is de beste plek om dat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FootOfWrath
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2024
Heb een Vraag/Anbod gedaan hier op de site maar denk eigenlijk is er en beter plek om crypto-hardware te verkopen? Het gaat alléén om rig/mobo, geen kaarten (al verkocht). Is er zoiets een site dat groter/beter is dan hier?

Mvg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Marktplaats?

Want er is hier (op Tweakers) voldoende kennis/waarschuwing om in te schatten dat de onderdelen van een rig mogelijk minder geschikt / levensduur hebben hierna. Niet altijd, maar soms wel. En dan kan je mogelijk (ook) de biedingen op Marktplaats of misschien eBay erbij pakken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Marktplaats is een alternatief, moederbedrijf eBay ook, maar zijn niet beter dan Vraag & Aanbod, om eerlijk te zijn. Op Marktplaats wil men vooral koopjes en onderhandelt men daarom ook altijd voor de prijs. Waar dat hier op Tweakers veel minder is, is mijn ervaring. Ook zul je hier niet gauw reacties krijgen over hetgeen je aanbiedt, op Marktplaats/eBay zie ik dat wel gebeuren.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2022 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FootOfWrath
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2024
Ja hij zit al ook op Martkplaats maar ik zoekte een crypto-intereseerde ding zoals Tweakers maar voor Crypto heh. Is wel waar dat Martkplaats te meesten koopjezoekenders is.... Hoogst vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maar waarom zoek jij een crypto-geinteresseerde?

Ik zal wel minder emotioneel zijn maar als ik mijn TV verkoop en ik haal daar een mooie prijs voor op, zal het me roesten of de nieuwe eigenaar TV wil kijken of dat ding als dartbord wil gebruiken.

De tijd/interesse die jij ergens in hebt gestoken moet je "afschrijven" en puur de waarde van de hardware in dit geval inschatten en verkopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@FootOfWrath Het product aanbieden kan op de daarvoor bekende locaties. Je kunt dit topic interpreteren als het extra aandacht vragen voor je advertentie en dat is niet de bedoeling. Inmiddels weet je waar je terecht kunt, dus ik sluit dit topic.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.