Brander kapot of ff windows opnieuw installeren?

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Mn plextor 16x10 brander doet ineens een beetje idioot, eerst kreeg ik met nero power calibration error met alle cd`s op 16x op 12x doet ie het wel goed :? Nu krijg ik elke keer no seek complete :?

Iemand een idee wat ik fout doe ??

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 08:20 schreef maddog_rvo het volgende:
Iemand een idee wat ik fout doe ??
Ja. Je post in het verkeerde forum.

Kicked --> OM.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

"no seek complete", is dat een error van Nero ??

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 08:22 schreef limoentje het volgende:
"no seek complete", is dat een error van Nero ??
Ik krijg 'm ook wel eens als ik te ver overburn.

Verwijderd

Power Calibration Error is normaal gesproken geen melding die je krijgt bij een rotte Windows installatie, ik denk dat je de onsite service zult moeten gebruiken(zelfs Plextor fikkers gaan kapot :7 )

• maddog_rvo
ja maar het rare is nu dus dat ik van die power calibration error af ben en daarvoor in de plaats krijg ik een no seek complete, dan brandt ie nog ff verder en zegt ie burn failed (dit allemaal met nero en 16x, op 12x gaat alles goed) Maar als ik jullie dus goed begrijp wordt ut dus zoeken naar mn bonnetje

Verwijderd

Bonnetje heb je niet nodig, datum van produktie staat op de drive, da's voor Plextor genoeg.
Even een RMA-form op de Plextor site invullen, zij sturen de DHL op je af, die komen em ophalen, en binnnen een paar dagen heb je een nieuwe Plextor

• maddog_rvo
Op dinsdag 28 augustus 2001 08:21 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja. Je post in het verkeerde forum.

Kicked --> OM.
Hmm dit is nie echt het antwoordt waar ik op doelde :9

maar sorry zal t niet meer doen

Verwijderd

No seek complete en dan burn failed klinkt echt verdacht veel als te ver overburnen.

Probeer je niet 700 Mb op een 650 Mb CD te knallen of zo?

• maddog_rvo
Nope, ik probeer gewoon 465mb erop te krijgen.

Ik heb zeker een probleem als ik die garantiekaart van plextor niet kan terugvinden

quote van plextor site

Deze garantie vervalt indien:

de drive werd bediend of opgeslagen onder condities van abnormaal gebruik of onderhoud;

de drive werd hersteld, aangepast of gewijzigd, tenzij deze herstelling, aanpassing of wijziging uitdrukkelijk en schriftelijk was toegestaan door PLEXTOR;

de drive werd onderworpen aan misbruik, verwaarlozing, blikseminslag, elektrische storing, verkeerde verpakking of ongeval;

de drive verkeerd werd geïnstalleerd, of;
het serienummer van de drive niet meer leesbaar is of ontbreekt;

de bijgevoegde garantiekaart niet kan worden voorgelegd;

het defecte onderdeel een vervangingsonderdeel is, zoals toonopnemer, lade, enz.

Verwijderd

Die moet je ook ergens netjes opbergen.

• maddog_rvo
Weet iemand hoe die eruitziet ??, dat maakt ut zoeken wat makkelijker, denk eigenlijk dat ik heel die kaart niet gehad heb, toen ik mn plextor kocht kreeg ik een normale kartonnen doos en daar zat ie in

Verwijderd

Kijk es op de laatste pagina van je manual.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hmm ik heeft ook plextor 16/10/40a en die gaf net ook 'No seek complete' na een tijdje aan het lead outten geweest te zijn... Even later burn failed...

Ik probeerde maar 2 minuten over te burnen (basf 80 min cd-r) :(

echter toen ik hem testte stonden alle nummers er netjes op en de cd werkte prima... iemand verklaring? >:)

edit:

oeps topic over datum :r

irritant als je via search dingen opzoekt en daarop gaat reageren waarbij wordt vergeten dat je er via de search gekomen bent en de topic dus wel eens 'ver' over datum zou kunnen zijn :O

Hoi

Pagina: 1