Hi Tweakers,
Ik ben Pimcore aan het leren(Grotendeels gebaseerd op Symfony).
Nu wil ik data exporteren door gebruik te maken van command line.
Na dagen te hebben geprobeerd, het is mij nu gelukt om te exporten in json file. De gegevens komen uit de MariaDB.
Maar op dit moment wil ik mijn code iets dynamisch maken en verbeteren.
Ik wil dat mijn code automatisch de naam en de id toont van de gebruiker dat dat het formulier heeft aangemaakt.
Bijvoorbeeld hier:
Zo ziet een deel van mijn code eruit:
Ik heb op internet en op allerlei verschillende forums gezocht, maar helaas, over Pimcore is eigenlijk niet zoveel er over te vinden.
Ik ben Pimcore aan het leren(Grotendeels gebaseerd op Symfony).
Nu wil ik data exporteren door gebruik te maken van command line.
Na dagen te hebben geprobeerd, het is mij nu gelukt om te exporten in json file. De gegevens komen uit de MariaDB.
Maar op dit moment wil ik mijn code iets dynamisch maken en verbeteren.
Ik wil dat mijn code automatisch de naam en de id toont van de gebruiker dat dat het formulier heeft aangemaakt.
Bijvoorbeeld hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| switch ($gacFormData['Created By']) { case 2: $gacFormData['Created By'] = 'Admin'; break; case 4: $gacFormData['Created By'] = 'Joana'; } |
Zo ziet een deel van mijn code eruit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| $listing = new DataObject\GAC\Listing(); $gacForms = $listing->getObjects(); $gacFormSave = []; foreach ($gacForms as $gacForm) { $gacFormData['Finished Product'] = $gacForm->getFinishedProduct(); if ($gacFormData['Finished Product'] === null) { $gacFormData['Finished Product'] = false; } $gacFormData['Sync Force Project'] = $gacForm->getSyncForceProject(); $gacFormData['Sync Force Project Description'] = $gacForm->getSyncFormProjectDescription(); $gacFormData['First Delivery Date'] = $gacForm->getFirstDeliveryDate(); $gacFormData['Created By'] = $gacForm->getCreatedBy(); switch ($gacFormData['Created By']) { case 2: $gacFormData['Created By'] = 'Admin'; break; case 4: $gacFormData['Created By'] = 'Joana'; } $gacFormSave[] = $gacFormData; } return $gacFormSave; } |
Ik heb op internet en op allerlei verschillende forums gezocht, maar helaas, over Pimcore is eigenlijk niet zoveel er over te vinden.