Google en Facebook hebben tegenwoordig functies waar je een datadump kan downloaden van al je activiteit door de jaren heen. Heeft Tweakers ook zoiets? Of kan het gemaakt worden? Ik zou mijn posthistorie bijvoorbeeld wel willen bewaren.
Zoiets hebben we nu niet. Het kan wel gemaakt worden. Maar dat hebben we vooralsnog niet op de planning staan.
Ben wel benieuwd hoe groot de behoefte hieraan is?
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Je forumposts: https://gathering.tweaker...nd/poster/119419/messages
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik had die gevonden ja maar het is niet makkelijk te downloaden allemaal, vooral als je zo'n groot aantal als ik hebt (frontpage posts zelfs 13.000 en daar lijkt niet zo'n samenvattingsoptie voor).
Ik weet het ook niet.. Misschien iets voor een poll? Voor mij is het een kwestie van archivering, ik heb steeds vaker dat ik dacht van 'ik had laatst zoiets geschreven maar waar was dat ook alweer' en dat is dan op de gewone manier terug te vinden.ikloon schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:55:
Zoiets hebben we nu niet. Het kan wel gemaakt worden. Maar dat hebben we vooralsnog niet op de planning staan.
Je kan in het kader van de AVG een verzoek doen tot inzage van je persoonsgegevens
Zie https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/privacy/
Maar als teveel mensen dat te vaak gaan doen dan worden wij daar niet echt vrolijk van natuurlijk...
Maar als teveel mensen dat te vaak gaan doen dan worden wij daar niet echt vrolijk van natuurlijk...
Intentionally left blank
Persoonlijk lijkt het mij ook erg makkelijk om een kopie te kunnen krijgen van al je gegevens die bij Tweakers bekend zijn, en ook voor jouw ogen bestemd zijn. Usernotities kan je volgens mij tegen een administratiekosten opvragen (hoewel je in stoute gevallen toch wel een mail of pushbericht hebt gekregen)
Maar een kopie van al je Tweakblogs, gemaakte posts, je V&A historie zou wel handig zijn. Vooral om erin te kunnen grasduinen naar je geschiedenis. Bij voorkeur ook optioneel in een JSON-formaat zodat je er zelf makkelijk in kan zoeken als je die-hard Tweaker bent.
Zo zijn misschien wel een aantal topics of posts die ik niet snel kan vinden, die ik graag weg zou willen hebben.
(of ze zijn er toch niet meer)
Maar een kopie van al je Tweakblogs, gemaakte posts, je V&A historie zou wel handig zijn. Vooral om erin te kunnen grasduinen naar je geschiedenis. Bij voorkeur ook optioneel in een JSON-formaat zodat je er zelf makkelijk in kan zoeken als je die-hard Tweaker bent.
Zo zijn misschien wel een aantal topics of posts die ik niet snel kan vinden, die ik graag weg zou willen hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 26-09-2022 17:16 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1