Fout meld knop in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

• newq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 08:59
Vandaag kwam ik het volgende tegen:

pricewatch: Polk Audio Reserve R200 (Zwart)

Ik dacht een erg goede deal te hebben voor een speaker set, blijkt dat de prijs daling komt doordat het eigenlijk maar 1 speaker is en eigenlijk duurder is dan de rest van de aanbieders als je een set wil kopen.

Het staat pontificaal bovenaan in mijn grootste Prijsdalers overzicht.

Helaas had ik dit ook met de afgelopen twee zwarte zaterdagen met wat meer items. Het zou fijn zijn als zo een fout snel hersteld kon worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hg8-i2CkrrpcMG3VZwreuFkznNs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wgxwSV6E2ZpmiWLrQrhVx3IY.png?f=user_large

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Er is al een prijs fout meld knop echter voor de mobiele versie zie ik die knop helaas niet.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@newq Speakers in/uit het HiFi segment koop je per definitie sowieso pér stuk dus waar zit de 'fout' volgens jou?

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 22-09-2022 23:24 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Will_M schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:21:
@newq Speakers in/uit het HiFi segment koop je per definitie sowieso pér stuk dus waar zit de 'fout' volgens jou?
Ik gok de 2.0 set zoals die in de PW staat of het punt dat die bij de rest van de aanbieders wel per 2 wordt verkocht voor €749.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02:53
Als je over de prijs 'hovert' met de muis dan kan je bij het kostenoverzicht ook "Onjuiste prijs melden" vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A304k0nSA6ZF_yNLOQ91Ay1HmUA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n2Scvl6hj8rFRjzHUYizg1yQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Yorinn schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:52:
[...]

Ik gok de 2.0 set zoals die in de PW staat of het punt dat die bij de rest van de aanbieders wel per 2 wordt verkocht voor €749.
In de advertentie, welke er in de screenprint in de OP staat, staat ook vermeldt dat de MINIMALE afname bij die leverancier '2 stuks' is. Minder nette manier van adverteren maar dan nog: Zit de fout welke de PW nú laat zien bij déze aanbieder of bij alle andere aanbieders?

Ik heb zojuist voor de gein nog even geprobeerd om er '3' te bestellen op die site maar je kunt ze alleen per 'even' aantal bestellen daar >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 23-09-2022 00:24 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newq
skimine schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:59:
Als je over de prijs 'hovert' met de muis dan kan je bij het kostenoverzicht ook "Onjuiste prijs melden" vinden.
[Afbeelding]
Zit je 20 jaar op Tweakers en blijkt er hover functies te zijn. Dit had ik nog nooit gezien, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newq
Will_M schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:01:
[...]

In de advertentie, welke er in de screenprint in de OP staat, staat ook vermeldt dat de MINIMALE afname bij die leverancier '2 stuks' is. Minder nette manier van adverteren maar dan nog: Zit de fout welke de PW nú laat zien bij déze aanbieder of bij alle andere aanbieders?

Ik heb zojuist voor de gein nog even geprobeerd om er '3' te bestellen op die site maar je kunt ze alleen per 'even' aantal bestellen daar >:)
@Will_M Standaard gaan goede speakers inderdaad per stuk weg. Het verbaast me daarom ook niet echt, maar dit is wel de SKU voor een set waar er twee in de doos zitten. Ik had aardig wat gegoogled voordat ik het wilde melden, maar ik kon de meld functie nergens vinden. Gelukkig heeft @skimine skimine me de weg gewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Vanaf nu is het mogelijk om ook op mobiel een melding te maken, zie jelle. in "Foutieve prijs melden via mobiel?" :)

(Omdat dit topic wellicht nog gevolgd wordt door sommigen, post ik het voor de zekerheid ook even hier).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.