Sinds een tijdje zijn meerdere contacten van mij met Engelse veldnamen. Zo is bijvoorbeeld in mijn eigen contactenkaart het veld Thuis veranderd in HOME, mijn mobiele nummer is MOBILE enzovoort. Dit was tot voor kort altijd gewoon in het Nederlands, maar nu opeens dus meerdere contacten zijn gewijzigd. Als ik nu in de auto tegen Siri zeg: "Wat is de snelste weg naar huis", dan geeft hij aan geen huisadres van mij te hebben. Of van mijn vriendin, zelfde verhaal. Best irritant, aangezien ik Siri vaak gebruik, zeker in de auto.
Ik gebruik Google Contacten, die ik benader met de standaard Contacten app op mijn iPhone en Macbook.
Op het www kon ik er niets over vinden, behalve dan dat ik in iMessage mijn toetsenbord op NL moest zetten als ik een bericht naar een "Engels" contact stuur. Dat heeft bij mij niet geholpen. Iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, en hoe ik het weer goed kan krijgen?
Ik gebruik Google Contacten, die ik benader met de standaard Contacten app op mijn iPhone en Macbook.
Op het www kon ik er niets over vinden, behalve dan dat ik in iMessage mijn toetsenbord op NL moest zetten als ik een bericht naar een "Engels" contact stuur. Dat heeft bij mij niet geholpen. Iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, en hoe ik het weer goed kan krijgen?
This title is for sale, please send me a PM