Kan ik Blu-Ray .iso and .mkv rips met Dolby Vision and Atmos afspelen op een Xbox Series X of heb ik daar een externe speler zoals een Zidoo X9s voor nodig?
As usual: wat had je al gevonden aan ondersteuning op de Series X, in de handleiding en eventueel de bijbehorende apps in de Store?
Want, en allicht verklap ik wat: er zijn bepaalde licenties misschien niet aanwezig. Voor bepaalde zaken heb je hardware-decoding nodig en native speelt de Series X dat niet af. Overigens, MKV & ISO zijn "containers" en dat zegt absoluut niets over de inhoud (codecs voor video en audio); ik doe even de aanname dat je HEVC als video-codec hebt en iets als True-HD als audio; dan zal je toch echt op zoek moeten naar een "betere player" zoals een PowerDVD, Kodi of anderszins.
Want, en allicht verklap ik wat: er zijn bepaalde licenties misschien niet aanwezig. Voor bepaalde zaken heb je hardware-decoding nodig en native speelt de Series X dat niet af. Overigens, MKV & ISO zijn "containers" en dat zegt absoluut niets over de inhoud (codecs voor video en audio); ik doe even de aanname dat je HEVC als video-codec hebt en iets als True-HD als audio; dan zal je toch echt op zoek moeten naar een "betere player" zoals een PowerDVD, Kodi of anderszins.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit soort zaken zijn prima te vinden op internet. Het forum is niet bedoeld als alternatief voor google of helpdesk, wat eigen inzet wordt zeer gewaardeerd. Vandaar een slotje
en dit had beter gepast in Vragen & Problemen
en dit had beter gepast in Vragen & Problemen
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is gesloten.