Toon posts:

USB hub gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een poosje gezocht, maar ik kan het maar niet vinden.
Bij mijn pc heb ik nu een usb-hub met 4 usb 3 poorten, alle type A.
Maar nu steeds meer devices met een USB-C aansluiting komen, zit ik met A>C verloopjes te rommelen, wat niet handig is.

Maar er lijkt dus geen desktop hub te zijn met zowel USB-A als USB-C poorten, dit zijn vaak laptop versies met een korte vaste kabel. Zeker met een hoog-laag bureau niet erg ideaal.

Ben ik de eerste die hier tegenaan loopt? Ben ik slecht in zoeken?
Of heeft gewoon iemand de tip hoe ik een paar USB-A en USB-C poorten op mijn bureau kan krijgen!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien zo'n multi-hub maar dan met een verlengkabel erbij? bijvoorbeeld deze van Ugreen

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:39:

Maar er lijkt dus geen desktop hub te zijn met zowel USB-A als USB-C poorten, dit zijn vaak laptop versies met een korte vaste kabel. Zeker met een hoog-laag bureau niet erg ideaal.

Ben ik de eerste die hier tegenaan loopt? Ben ik slecht in zoeken?
Of heeft gewoon iemand de tip hoe ik een paar USB-A en USB-C poorten op mijn bureau kan krijgen!
https://www.conrad.nl/nl/...ultiport-hub-2490517.html

verlengkabeltje eraan en klaar ?
En niet de enige, maar heel erg groot zal die markt nu ook weer niet zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 22-09-2022 15:46 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d