Toon posts:

banners op got

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is bekend dat de bannerinkomsten zwaar achteruit gaan op got enzo, nu wil ik daar even wat op zeggen. Nu werk ik op een sales afdeling en heb wel wat in de melk te brokkelen, aangezien hun doelgroep (heeft oa met mobiele telefonie te maken) toch wel aardig over eenkomt met de bezoekers van got, en de specifieke afdeling waar ik op werk op inet wil adverteren, stelde ik voor om is contact op te nemen met webads, dit is gedaan en dit ging zo enorm traag en moeizaam dat ze er al weer van afzien...

wat er precies mis is gegaan weet ik niet, maar het was iig zo dat reply's van webads soms meer dan een week duurde...en de prijs per werkelijke klik (op schatting) (dus niet preview) dik boven de gulden zat, wat ik persoonlijk ook erg hoog vind....Er was zoiets dat ze dit erg hoog vonden en sindsdien heeft webads niet eens meer een reactie gegeven...

nu hebben de inkomsten welliswaar ook te maken met de hoeveelheid mensen die klikken, maar als webads potentiele klanten zo lang op mailtjes laat wachten en zo behandeld, is dit uiteraard ook niet bevorderend voor de inkomsten...

misschien dat femme of wie dit ook regelt hier, dit is bespreekbaar kan maken met webads...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je kunt hierover het beste mailen met <a href=mailto:reclame@tweakers.net>reclame@tweakers.net</a>.
Hierin kun je al je vragen over bannering op tweakers en got kwijt :)

ook een stukje uit de t.net faq over adverteren:<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote (bron: http://www.tweakers.net/reviews/16)</font><hr>Wilt u uitsluitend adverteren op Tweakers.net, dan kunt u ook contact opnemen met onze eigen Reclame afdeling, waar we in samenwerking met u en WebAds campagnes op maat kunnen maken. [/quote]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Toch heeft WebAds een stuk of 4 nieuwe banners...
Tenminste op Tweakers & GoT zie ik nieuwe banners..

Wappen.nl etc

Defunctus Deo Juvente

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:00 schreef HappyFun het volgende:
Toch heeft WebAds een stuk of 4 nieuwe banners...
Tenminste op Tweakers & GoT zie ik nieuwe banners..

Wappen.nl etc
vaak uitwissel banners. En de banner van fx is bv per klik. Zo'n 60 cent per klik ofzo. Levert niks op.

Trouwens, alle advertie bureau's zijn traag en ERG slecht. Netplus als vb waar ik persoonlijke ervaringen mee heb......

Verwijderd

ik heb nog steeds geen referral banners gezine...

zou imo een bijzonder puik idee zijn ipv die loze exchange banners...

je hoeft niet gelijk een mega-deal af te sluiten met (bv.) een online hardware/software winkel, maar je zou ze bv. voor een belachelijk prijsje (gratis ?) kunnen laten zien wat T.net/GT voor hun verkoop kan betekenen (ik zeg ook maar wat)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 07:43 schreef Kees het volgende:
Je kunt hierover het beste mailen met <a href=mailto:reclame@tweakers.net>reclame@tweakers.net</a>.
Hierin kun je al je vragen over bannering op tweakers en got kwijt :)

ook een stukje uit de t.net faq over adverteren:<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote (bron: http://www.tweakers.net/reviews/16)</font><hr>Wilt u uitsluitend adverteren op Tweakers.net, dan kunt u ook contact opnemen met onze eigen Reclame afdeling, waar we in samenwerking met u en WebAds campagnes op maat kunnen maken.
[/quote]jah klopt las ik toevallig ook afgelopen nacht, maargoed, ze hebben het al gehad ;( hiermee...maja, webads zuigt echt groottijd zoals ik begrepen had, veel adverteerders zullen eerder contact opnemen met webads dan met jullie...er staat nl nogal vaak in de banner "Adverteren? Webads heeft de ruimte! Klik hier"...

Verwijderd

Beste Kertje. Binnen WebAds ben ik verantwoordelijk voor de sales. Graag zou ik persoonlijk van jou willen weten wat hier precies fout gegaan is!
Wij proberen net als ieder bedrijf om zo goed mogelijk service te bieden. Uiteraard kan er door verschillende oorzaken iets fout gaan. Het is voor ons dan heel vervelend als dit op zo'n manier wordt opgeblazen in een forum. Liever worden wij hier direct van op de hoogte gesteld !

Zou je daarom kontakt met ons kunnen opnemen ?
de gegevens zijn op onze website te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:17 schreef WA het volgende:
Beste Kertje. Binnen WebAds ben ik verantwoordelijk voor de sales. Graag zou ik persoonlijk van jou willen weten wat hier precies fout gegaan is!
Wij proberen net als ieder bedrijf om zo goed mogelijk service te bieden. Uiteraard kan er door verschillende oorzaken iets fout gaan. Het is voor ons dan heel vervelend als dit op zo'n manier wordt opgeblazen in een forum. Liever worden wij hier direct van op de hoogte gesteld !

Zou je daarom kontakt met ons kunnen opnemen ?
de gegevens zijn op onze website te vinden.
IKzelf heb niet persoonlijk contact gehad met webads, maar de persoon die dat regelt bij mij op de afdeling,.

Ik wil het niet opblazen maar die persoon welk contact heeft gehad met jullie heeft me verteld, nadat ik vroeg of het nog wat geworden was,(en ik kan er wel vanuitgaan dat ie geen onzin praat), dat jullie ZEER traag, met tussenpauzes van een week, reageerden en bovendien na een mailtje met commentaar op de hoge prijzen helemaal niks meer van jullie hebben laten horen.... Hij vertelde het nog wel iets spectaculairder dan hoe ik het hier plaats, ik blaas het dus absoluut niet op.

Zodirect zal ik de persoon die met jullie contact heeft gehad deze topic laten lezen, misschien neemt ie dan zelf nog contact met jullie op, maar hij heeft al uitgeweken naar een andere site/bedrijf, wat ik verder niet zal noemen. Dus ALS hij al wil reageren zal er waarsch niet veel meer veranderen....

Misschien dat je dit topic dan kunt zien als een manier om de dienstverlening te verbeteren, misschien zijn er wel meer potentiele klanten die om deze reden afhaken...ikzelf vind het ook fijn als ik mail, ik wel binnen afzienbare tijd een mailtje terug krijg, zeker als ik naar een bedrijf mail...als dit telkens een week moet duren heb ik het ookwel gehad...

Verwijderd

Ben het daar helemaal mee eens, ook binnen ons bedrijf is het de policy alle informatie aanvragen zo snel en netjes mogelijk af te handelen.

Nogmaals overal worden fouten gemaakt en met deze informatie zal ik ervoor zorgen dat dit wellicht wat minder gebeurt.

Ben alleen zelf wel een voorstander van iets directere communicatie dan via een collega via een forum.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:42 schreef WA het volgende:
Ben het daar helemaal mee eens, ook binnen ons bedrijf is het de policy alle informatie aanvragen zo snel en netjes mogelijk af te handelen.

Nogmaals overal worden fouten gemaakt en met deze informatie zal ik ervoor zorgen dat dit wellicht wat minder gebeurt.

Ben alleen zelf wel een voorstander van iets directere communicatie dan via een collega via een forum.
het was ook geen aanval op webads, maar aangezien de banner inkomsten omlaag gaan, leek het me niet onverstandig dit HIER te opperen, aangezien ze het hier alleen de schuld geven aan het feit dat er weinig word gelikt.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 22:27
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:42 schreef WA het volgende:
Ach loop toch niet te blaten. Een klant die je uit eigen initiatief benadert is het gemakkelijkste om binnen te halen. Het is duidelijk dat het WebAds sales team hier een grote blunder heeft gemaakt.
Op dinsdag 28 augustus 2001 schreef WA het volgende:
Binnen WebAds ben ik verantwoordelijk voor de sales.
Oke wat je wilt: Jij hebt de grote blunder gemaakt!

t.net is ook nog stom ook dat ze zelf banners gaan verkopen terwijl jullie met het grootste deel van de winst gaan lopen. Hoefen ze bij WebAds nog minder te doen voor hun toch al grote winstmarge... Als het MT van t.net een beetje vooruit kijkt (en achteruit) dan moeten ze snel weggaan bij WebAds!
Blijkbaar gaat het zo slecht bij jullie dat je er wel voorstander van bent. Hoe kun je anders verklaren dat jij vandaag een GoT account hebt genomen hier gaat lopen blaten :? Je zou je beter diep schamen en niet alsnog proberen een klant binnen te halen die al lang is gevlogen door fouten binnen de WebAds organisatie.

Het zou mij helemaal niet verbazen als WebAds het einde van het jaar niet haalt (dat is nog 4 maandjes) De ingezakte bannermarkt, het aantal nieuwe WebAds banners dat ik gezien heb en jullie falende organisatie zijn toch wel factoren waardoor een bedrijf het niet lang zal redden. Uiteindelijk moet er toch brood op tafel verschijnen he :) Of betalen ze jullie daar uit in banners? >:)

WebAds > aflopende zaak...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 20:57 schreef The Source het volgende:

[..]

Ach loop toch niet te blaten. Een klant die je uit eigen initiatief benadert is het gemakkelijkste om binnen te halen. Het is duidelijk dat het WebAds sales team hier een grote blunder heeft gemaakt.
[..]

Oke wat je wilt: Jij hebt de grote blunder gemaakt!

t.net is ook nog stom ook dat ze zelf banners gaan verkopen terwijl jullie met het grootste deel van de winst gaan lopen. Hoefen ze bij WebAds nog minder te doen voor hun toch al grote winstmarge... Als het MT van t.net een beetje vooruit kijkt (en achteruit) dan moeten ze snel weggaan bij WebAds!
[..]

Blijkbaar gaat het zo slecht bij jullie dat je er wel voorstander van bent. Hoe kun je anders verklaren dat jij vandaag een GoT account hebt genomen hier gaat lopen blaten :? Je zou je beter diep schamen en niet alsnog proberen een klant binnen te halen die al lang is gevlogen door fouten binnen de WebAds organisatie.

Het zou mij helemaal niet verbazen als WebAds het einde van het jaar niet haalt (dat is nog 4 maandjes) De ingezakte bannermarkt, het aantal nieuwe WebAds banners dat ik gezien heb en jullie falende organisatie zijn toch wel factoren waardoor een bedrijf het niet lang zal redden. Uiteindelijk moet er toch brood op tafel verschijnen he :) Of betalen ze jullie daar uit in banners? >:)

WebAds > aflopende zaak...
*au* :+

• Jasper
  • Laatst online: 02-12 18:57
Op dinsdag 28 augustus 2001 20:57 schreef The Source een hoop blabla:[..]
Lekker makkelijk oordelen zonder dat je alle informatie/ins-en-outs rond webads voorhanden hebt.

En over die registratie datum: Tuurlijk dat er hier mensen van webads rondlopen. Dat is niet meer dan logisch.

Beetje jammer dat hele verhalen, waar niemand in principe iets mee te maken heeft, hier in dit thread heen en weer tussen webads en een andere partij open en bloopt lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 00:47 schreef Jasper het volgende:

[..]

Lekker makkelijk oordelen zonder dat je alle informatie/ins-en-outs rond webads voorhanden hebt.

En over die registratie datum: Tuurlijk dat er hier mensen van webads rondlopen. Dat is niet meer dan logisch.

Beetje jammer dat hele verhalen, waar niemand in principe iets mee te maken heeft, hier in dit thread heen en weer tussen webads en een andere partij open en bloopt lopen.
als je alleen maar mag discussieren over dingen waar iedereen wat mee te maken heeft kun je 80% van dit forum wel afschaffen...

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 11:04 schreef Kertje het volgende:

[..]

als je alleen maar mag discussieren over dingen waar iedereen wat mee te maken heeft kun je 80% van dit forum wel afschaffen...
true,

alleen je zit hier wel in het hol van de leeuw in LA aangezien T.net compleet van WebAds afhankelijk is :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 11:14 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

true,

alleen je zit hier wel in het hol van de leeuw in LA aangezien T.net compleet van WebAds afhankelijk is :)
compleet lijkt me wat overdreven, maar juist omdat webads belangrijk is is het misschien wel is slim dat het bekend word hoe webads omgaat met nieuwe klanten, of teminste zoals het in dit geval ging (kan altijd toevallig een uitzondering geweest zijn)

Volgens mij kan tweakers trouwens makkelijk zelf alle banners beheren, zo erg ingewikkeld en veel werk is dat niet, zeker niet invergelijking met de rest van tweakers.

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 12:21 schreef Kertje het volgende:

Volgens mij kan tweakers trouwens makkelijk zelf alle banners beheren, zo erg ingewikkeld en veel werk is dat niet, zeker niet invergelijking met de rest van tweakers.
zal erg tegen vallen denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 12:22 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

zal erg tegen vallen denk ik...
wat dan? ik zie de moeilijkheid niet, het meeste werk is waarsch nog er voor zorgen dat je je geld krijgt, de rest kan je allemaal via een scriptje oplossen

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 12:09
Op woensdag 29 augustus 2001 12:37 schreef Kertje het volgende:

[..]

wat dan? ik zie de moeilijkheid niet, het meeste werk is waarsch nog er voor zorgen dat je je geld krijgt, de rest kan je allemaal via een scriptje oplossen
Volgens mij heb je ook adverteerders nodig. Die staan op een paar na echt niet gelijk op de stoep. Die zal je over de streep moeten trekken met aantrekkelijke aanbiedingen, garanties dat hun doelgroep bereikt wordt etc. Ik denk dat de acquisitie behoorlijk tijdrovend is.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 12:42 schreef PieterJ het volgende:

[..]

Volgens mij heb je ook adverteerders nodig. Die staan op een paar na echt niet gelijk op de stoep. Die zal je over de streep moeten trekken met aantrekkelijke aanbiedingen, garanties dat hun doelgroep bereikt wordt etc. Ik denk dat de acquisitie behoorlijk tijdrovend is.
ik denk dat de meeste adverteerders niet komen door aantrekkelijke aanbiedingen ed, maar omdat ze gewoon hier willen staan, webads heeft daar denk ik niet echt een groot aandeel in.

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De adverteerder moet wel weten dat het interessant is om te adverteren op Tweakers.net. De gemiddelde marketingmiep zal geen weet hebben van het bestaan van deze site. Het is o.a. de taak van WebAds om deze wijsheid over te dragen op potentiële adverteerders.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:26 schreef Femme het volgende:
De adverteerder moet wel weten dat het interessant is om te adverteren op Tweakers.net. De gemiddelde marketingmiep zal geen weet hebben van het bestaan van deze site. Het is o.a. de taak van WebAds om deze wijsheid over te dragen op potentiële adverteerders.
volgens mij zijn anders, als ik de banners zie hieronder, de meeste sites van leden van got...

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat zijn allemaal onbetaalde exchange ads van WebAds.
Pagina: 1