waarom geen link vd adv bij beoordelingen

Pagina: 1
Acties:

• ari2asem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 10:17
vroeger (tot 4-5mnd geleden) had je V&A beoordelingen altijd een link naar de advertentie vh product/artikel.

er is iets gewijzigd waardoor bij de beoordelingen geen weblink mee naar de adv onderaan de beoordeling verschijnt.

graag deze optie weer terugbrengen.
ik vond dat prettig om te kunnen zien en te kunnen beoordelen hoe betrouwbaar een beoordeling is.

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
Ik zie die linkjes nog gewoon staan op mijn mobiel? Zowel bij mijn eigen beoordelingen als van anderen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
>ik zie ook gewoon de linkjes nog
>ik tevreden
>roblll verplaatst het topic naar mooie features
>roblll verplaatst het topic naar mooie features..

wat is hier aan de hand?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Zet je adblocker uit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 22-09-2022 13:18 ]

Intentionally left blank

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-09 15:08
ari2asem schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:23:
vroeger (tot 4-5mnd geleden) had je V&A beoordelingen altijd een link naar de advertentie vh product/artikel.

er is iets gewijzigd waardoor bij de beoordelingen geen weblink mee naar de adv onderaan de beoordeling verschijnt.

graag deze optie weer terugbrengen.
ik vond dat prettig om te kunnen zien en te kunnen beoordelen hoe betrouwbaar een beoordeling is.
Tot 4-5 maanden geleden had je geen adblocker OF had je Tweakers gewhitelist.

Doe je dat weer, krijg je je linkjes weer terug.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie een wens voor iets dat, mogelijk, wellicht, veranderd is. Dat iemand anders zegt dat 't werkt kan ook gewoon een verkeerd begrip van TS zijn. Ik verplaats het topic omdat het in LA sowieso verkeerd staat - verdere discussie kan nog steeds plaatsvinden in 't topic, maar nu op de juiste plek. Of er dan iets mee gedaan moet worden of niet kan nader bepaald worden.

Ik zie eigenlijk niet waarom dat relevant is voor jou?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
RobIII schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:21:
[...]

Ik zie een wens voor iets dat, mogelijk, wellicht, veranderd is. Dat iemand anders zegt dat 't werkt kan ook gewoon een verkeerd begrip van TS zijn. Ik verplaats het topic omdat het in LA sowieso verkeerd staat - verdere discussie kan nog steeds plaatsvinden in 't topic, maar nu op de juiste plek. Of er dan iets mee gedaan moet worden of niet kan nader bepaald worden.

Ik zie eigenlijk niet waarom dat relevant is voor jou?
ik was bijna bang dat het iets is dat eigenlijk niet (meer) geimplementeerd is en dus weer geopperd kan worden als feature

• ari2asem
XelaRetak schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:19:
[...]

Tot 4-5 maanden geleden had je geen adblocker OF had je Tweakers gewhitelist.

Doe je dat weer, krijg je je linkjes weer terug.
inderdaad, als ik adblocker uitzet, dan zie ik de link staan.

maar die adblocker was ook 4-5mnd geleden ook aan, net als nu.

alleen ik begrijp niet wat er nu anders is dat ik de linkjes alleen met adblocker uit, kan zien.

irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-09 15:08
ari2asem schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:55:
[...]
inderdaad, als ik adblocker uitzet, dan zie ik de link staan.

maar die adblocker was ook 4-5mnd geleden ook aan, net als nu.

alleen ik begrijp niet wat er nu anders is dat ik de linkjes alleen met adblocker uit, kan zien.

irritant
Wellicht een update aan je adblocker. Ik weet dat dit in ieder geval met AdBlock al jaren zo is. Zonder whitelist, geen linkjes.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
XelaRetak schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:07:
[...]

Wellicht een update aan je adblocker. Ik weet dat dit in ieder geval met AdBlock al jaren zo is. Zonder whitelist, geen linkjes.
Denk dat het meer een update is aan de tweakers-kant die lokaal geserveerde ads draait als je een adblocker gebruikt :)

Icons are overrated

• ari2asem
Helmet schreef op woensdag 28 september 2022 @ 11:46:
[...]

Denk dat het meer een update is aan de tweakers-kant die lokaal geserveerde ads draait als je een adblocker gebruikt :)
dat denk ik ook. want aan mijn hardware, software en configuratie is er niets veranderd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

ari2asem schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:40:
[...]
dat denk ik ook. want aan mijn hardware, software en configuratie is er niets veranderd.
Adblockers gebruiken blocklists welke regelmatig geupdate worden en door je adblocker automatisch vernieuwd.

Intentionally left blank

Pagina: 1