"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
* arnoudwokke checks notesHier bedoel je waarschijnlijk de nieuwe Surface Pro. De nieuwe Surface Laptop zal (waarschijnlijk) wel in AMD config beschikbaar zijn, de Pro niet.
Dank voor de opmerkzaamheid, maar ik bedoel echt de Surface Laptop. Die is nu wel in AMD-configs, maar die zouden dus niet terugkeren
Hmm. Typisch.. Het oudere tweakers artikel in de link spreekt ook alleen over de Pro die geen AMD config meer krijgt.arnoudwokke schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:50:
[...]
* arnoudwokke checks notes
Dank voor de opmerkzaamheid, maar ik bedoel echt de Surface Laptop. Die is nu wel in AMD-configs, maar die zouden dus niet terugkeren
De meeste (inmiddels wel wat oudere) artikelen die ik zo snel elders kan vinden spreken ook over een Pro zonder AMD, maar geven aan dat de Laptop wel met AMD verwacht wordt..
Het winfuture artikel waar het vorige tweakers artikel naar linkt heeft het ook vooral over de Pro waar geen AMD meer inzit, en laat het wb de Laptop een beetje in het midden..
Op basis van wat ik zo snel kan vinden is het vermoedelijk correcter om te zeggen dat de Pro geen AMD zal krijgen, en dat het voor de Laptop nog onduidelijk is…
Dat is ook niet op basis van wat ik kon vinden, maar wat uhmmmm..... informatie die op mysterieuze wijze kwam bovendrijvenOp basis van wat ik zo snel kan vinden is het vermoedelijk correcter om te zeggen dat de Pro geen AMD zal krijgen, en dat het voor de Laptop nog onduidelijk is…
[ Voor 10% gewijzigd door arnoudwokke op 22-09-2022 11:44 ]
Ah ok. Fair enough.