Toon posts:

Reacties op upgrade gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil m'n huidige systeem upgraden en ik denk daarvoor aan de onderstaande onderdelen. Ik zou hier bij Computerland zo'n 1330,- kwijt zijn. Zijn er nog op of aanmerkingen bij deze upgrade (iets vergeten of dingetjes waar ik even op moet letten)? :)

AMD Athlon 1,4 GHz 266MHz Socket A
MSI K7T266 Pro VIA chipset Socket A
Losse 300 Watt voeding (of anders een nieuwe kast)
Processor Cooler JustCooler
Leadtek Geforce2 MX400 64Mb +tv out
Dane-elec 256mb (Dimension)

Uit mijn huidige pc heb ik beschikbaar: ATX kast/ 128Mb pc133/ 30,7Gb Maxtor/ 8,4Gb Quantum/ Philips 3801 2x2x24/ ? 36x/ Sitecom 10-100Mbit/ Philips Accoustic Edge.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Waarom een GF2mx-400?? en niet meteen een GTS-PRO?? die kosten toch niet zo veel meer?

Hier staat tekst

Verwijderd

Ziet er goed uit, misschien wat meer intern voor de rest een prima config :)

HD is wel 7200 RPM ?

edit:
opmerking over het intern geheugen kun je vergeten, heb niet goed gelezen ik dacht dat je maar 128 MB had

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MX is kut, koop GTS/PRO/Ultra.
Geheugen kan meer is toch niet duur, maar 256 is op zich genoeg.
edit:
je hebt 256+128, nou das ook genoeg, maar meer kan ook :P

Athlon is snel, iets minder snel scheelt hoop geld.
300 watt is genoeg, maar voor 20 piek meer heb je 400 watt, misschien handig.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft jullie opmerkingen over die GF 400, deze leek mij beter dan de GF 200. Ik heb ook gekeken naar de door jullie genoemde modellen, maar ik wil zoveel mogelijk alles bij een winkel bij mij in de buurt kopen en daar hadden ze die niet. Ik zal eens kijken bij andere shops in de regio. Geheugen is natuurlijk uit te bereiden.

Van een vriend van mij noemde als alternatief voor het mobo nog de ABit Kt7E. Ik heb deze nog niet gezocht maar als iemand iets kan zeggen over de keuze tussen die Abit en de MSI dan ben ik daar wel benieuwd naar.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:05

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=154891/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.